کد خبر : 42879
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 21:36

پیکر مفقودی‌های ابهر پس از تلاش های شبانه روزی هلال احمر پیدا شد

پیکر مفقودی‌های ابهر پس از تلاش های شبانه روزی هلال احمر پیدا شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با تلاش شبانه روزی تیم های عملیاتی هلال احمر اجساد 2 مفقودی شهرستان ابهر در ضلع شرقی ارتفاعات قله سندان پیدا شد.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از خبر فوری، حکمت اله‌هاشمی افزود: روز دوشنبه حادثه مفقودی 2 نفر از هموطنان توسط یکی از خانواده‌ها به ندای امداد جهت امدادرسانی اطلاع داده شد.

وی تاکید کرد: هماهنگی با تیم های عملیاتی واکنش سریع و کوهستان در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرم دره انجام و به صورت آماده باش درآمدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با تشریک مساعی نیروی انتظامی و دادستانی شهرستان ابهر و مدیریت بحران 9 تیم عملیاتی متشکل از 29 نیرو و 6 خودروی عملیاتی از روز دوشنبه اقدام به جست و جو و نجات در منطقه خراسانلو کردند.

آماده باش هلال احمر به دنبال هشدار هواشناسی

هاشمی تاکید کرد: بدون فوت وقت، تیم ها عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند و با شب مانی در منطقه خراسانلو و جستجوی مناطق اطراف با همکاری هیات موتور سواری مرکز استان و اهالی روستای مهستان، خراسانلو و تیم آنست این عملیات را با گسترش شعاع ادامه دادند.

وی ادامه داد: شامگاه گذشته با دریافت مجوز از ریاست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور امروز تیم امداد هوایی به توجه به صعب العبور بودن منطقه به ضلع شرقی ارتفاعات قله سندان که ارتفاع آن به 2هزار و 984 متر می رسد، اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 60نیرو با 15 خودروی کمک دار و آمبولانس نیز طی امروز و روز گذشته مجدد عملیات جستجو را ادامه دادند.

هاشمی اظهار کرد: قبل از ظهر امروز ابتدا امکاناتی که مفقودان به همراه داشتند و سپس در شعاع یک کیلومتری نیز اجساد این 2 شهروند پیدا شد.

وی متذکر شد: انتظار می رود خانواده‌های مفقودان حادثه مفقودی را هر چه سریع تر به هلال احمر و ارگان‌های متولی اطلاع دهند تا با مکانسیم و تاکتیک های عملیاتی این مفقودین، سالم به آغوش خانواده‌های خود بازمی‌گشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اطلاع رسانی چنین حوادثی در دقایق اولیه به کاهش تلفات جانی کمک قابل توجهی می‌کند.

برچسب ها :پیکر ، هلال احمر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.