کد خبر : 63612
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 14:08

پیشتازی اپل در بازار گوشی‌های هوشمند با فروش بیش از ۲۳۴ میلیون دستگاه

پیشتازی اپل در بازار گوشی‌های هوشمند با فروش بیش از ۲۳۴ میلیون دستگاه
گزارش IDC نشان می‌دهد که اپل با فروش بیش از ۲۳۴ میلیون گوشی در سال ۲۰۲۳، جایگاه اول بازار گوشی‌های هوشمند را از سامسونگ پس گرفته است.

به گزارش اطلاع با ما ،  گزارش IDC نشان می‌دهد که اپل با فروش بیش از ۲۳۴ میلیون گوشی در سال ۲۰۲۳، جایگاه اول بازار گوشی‌های هوشمند را از سامسونگ پس گرفته است. این پیشتازی ناشی از جلب توجه مشتریان و افزایش فروش در سه ماهه‌ی پایانی سال است. در مقابل، سامسونگ با کاهش ۱۳.۶ درصدی در فروش، جایگاه پیشتازی خود را از دست داده است.

معرفی گلکسی S24 سامسونگ، پرچمداران جدید با قیمت‌ها و تاریخ عرضه مشخص

گزارش IDC نشان دهندهٔ پیشتازی اپل در بازار گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۳ است، با فروش بیش از ۲۳۴ میلیون گوشی. این پیشتازی نشان از جلب توجه مشتریان به محصولات اپل، به ویژه آیفون، دارد. افزایش فروش در سه ماهه‌ی پایانی سال به عنوان یکی از دلایل این موفقیت ذکر شده است. از سوی دیگر، سامسونگ که سالانه به عنوان بزرگترین فروشنده گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود، در مقایسه با سال ۲۰۲۲ تا ۱۳.۶ درصد کاهش فروش داشته و جایگاه پیشتازی خود را از دست داده است. این تحلیل نشان می‌دهد که رقابت در صنعت تلفن همراه همچنان شدید است و استراتژی تجاری و جذابیت محصولات بر تصمیم مشتریان تأثیرگذار هستند.

برچسب ها :اپل ، سامسونگ ، گوشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.