کد خبر : 125541
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲

ظریف:

پیام دیشب به معنای ناامیدی و پشیمانی نیست، خود را در معاون راهبردی مفید نمی دانم

پیام دیشب به معنای ناامیدی و پشیمانی نیست، خود را در معاون راهبردی مفید نمی دانم
محمدجواد ظریف با انتشار پستی در فضای مجازی، درباره پیام دیشب خود و استعفا از همراهی پزشکیان، توضیحاتی را ارائه کرد.

پیام دیشب به معنای ناامیدی و پشیمانی نیست، خود را در معاون راهبردی مفید نمی دانم

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از آنا، توضیحات ظریف درباره توئیت دیشب: پیام دیشب به معنای ناامیدی و پشیمانی نیست، خود را در معاون راهبردی مفید نمی دانم

این گزارش بر پایه بررسی‌های تحریریه اطلاع باما و مرور داده‌های منتشرشده در رسانه‌های کشور تنظیم شده است.

کانال اطلاع باما در تلگرام

برچسب ها :راهبردی ، ظریف

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.