کد خبر : 89996
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 12:54

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی: ایران به حمله ما واکنش نشان خواهد داد

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی: ایران به حمله ما واکنش نشان خواهد داد
«آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی گفت: «اسرائیل قبل از پاسخ به ایران باید خوب فکر کند و بداند که ایران به این حمله واکنش نشان خواهد بود.»

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از  پارسینه، لیبرمن افزود: «قبل از حمله، باید با دقت فکر کنیم و بدانیم که ایران به حمله ما واکنش خواهد داشت.»

وی اظهار داشت: «ایرانی‌ها قدرت دارند و به خودشان بسیار مطمئن هستند، مهم نیست که چگونه پاسخ دهیم، آنها واکنش نشان خواهند داد و سپس ما باید دوباره پاسخ دهیم.»

در همین ارتباط، «بنی گانتز»، عضو کابینه جنگ تاکید کرد: اسرائیل «در زمان و شیوه مناسب» به حمله ایران پاسخ خواهد داد.

مقامات آمریکایی پیش‌بینی می‌کنند پاسخ اسرائیل به حمله ایران «محدود» خواهد بود و نیروهای ایرانی خارج از این کشور و گروه‌های نیابتی در منطقه را هدف قرار دهد.

شبکه NBC گزارش داد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل درباره واکنش به ایران هشدار داده و تاکید کرده است واشنگتن در انجام هیچ حمله‌ای به ایران مشارکت نخواهد کرد.

«ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهوری اسلامی ایران هم تاکید کرده است هرگونه ماجراجویی جدید اسرائیل با واکنش شدید و قاطع ایران مواجه خواهد شد.

کوچک‌ترین تعرض رژیم صهیونیستی به خاک ایران به برخوردی سهمگین منجر می‌شود

ایران شنبه‌شب در پاسخ تنبیهی به حمله هوایی اسرائیل به حریم کنسولگری ایران در دمشق و نقض قوانین بین‌المللی، اسرائیل را آماج موشک‌ها و پهپادهای خود قرار داد.

مقامات رژیم صهیونیستی که تا این لحظه به‌طور رسمی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته‌اند، مدعی هستند که ساختمان مورد حمله مرکز دیپلماتیک نبوده و مقر مقامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

با وقوع پاسخ تنبیهی ایران، سه مقام اسرائیلی شامل بنی گانتز و گادی آیزنکوب -رؤسای سابق ستاد ارتش اسرائیل- پیشنهاد ضدحمله فوری را مطرح کردند.

از نظر این مقامات اسرائیلی، هرچه زمان بیشتری بگذرد کسب مشروعیت بین‌المللی برای ضدحمله دشوارتر خواهد بود حال آنکه ضدحمله فوری امکان استراحت و پاسخ متقابل را از ایران خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.