به گزارش اطلاع با ما به نقل از تسنیم، در ادامه اولین دوره رقابتهای سنگنوردی نونهالان و نوجوانان قهرمانی آسیا که در هندوستان برگزار شد، رادمان تاجیک سنگنورد کشورمان در مرحله نهایی مواد بلدرینگ و لید رده سنی نوجوانان D به ترتیب موفق به کسب مدالهای نقره و برنز آسیا در این دو ماده شد.
در ماده بلدرینگ سنگنورد کرهای اول شد و سنگنورد کشور میزبان به عنوان سوم دست یافت. در ماده لید نیز سنگنوردان کره جنوبی و هندوستان به ترتیب اول و دوم شدند.
همچنین در مرحله نهایی ماده لید دو سنگنورد دیگر کشورمان امیرحسین فرهنگی در رده سنی نوجوانان C رتبه هشتم و آیسا صالحزاده در رده سنی نوجوانان D رتبه دوازدهم را کسب کردند.
گرجی: رکابی شانس کسب مدال داشت/ ضعف بزرگ چین مسابقات را لغو کردبیشتر بخوانید کاروان ایران بالاخره طلایی شد/ تعداد مدالها به 12 رسید بازیهای کشورهای اسلامی نتایج کامل روز نخست/ مدال برنز شهبخش قطعی شد انوشیروانی: در ۴ وزن شانس مدال داریم/ پاداش انگیزهها را بالا میبرد
گرجی: رکابی شانس کسب مدال داشت/ ضعف بزرگ چین مسابقات را لغو کرد
این گزارش بر پایه بررسیهای تحریریه اطلاع باما و مرور دادههای منتشرشده در رسانههای کشور تنظیم شده است.
Δ