کد خبر : 90630
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1403 - 12:22

قطع برنامه ی عادیِ رسانه های صهیونیستی و جهان با بهانه ی انهدام «ریز پرنده»ها در تبریز و اصفهان!*

قطع برنامه ی عادیِ رسانه های صهیونیستی و جهان با بهانه ی انهدام «ریز پرنده»ها در تبریز و اصفهان!*
چند ساعتی است،* شبکه های رسانه ای صهیونیستا و دیگر مراکز خبرسازیِ بی اعتبار و مرتبط با آن ها، غوغایی راه انداخته اند در این باب که :« انفجارهایی در تاسیسات اصفهان و تبریز صورت گرفته

قطع برنامه ی عادیِ رسانه های صهیونیستیبه گزارش اطلاع با ما  امان الله دهقان فرد*چند ساعتی است،* شبکه های رسانه ای صهیونیستا و دیگر مراکز خبرسازیِ بی اعتبار و مرتبط با آن ها، غوغایی راه انداخته اند در این باب که :« انفجارهایی در تاسیسات اصفهان و تبریز صورت گرفته، حملاتی محدود توسط رژیم کودک کُشِ اسراییل به ج.ا.ایران انجام شده، جمهوری اسلامی پاسخ “وعده ی صادق”ش را دریافت کرده و..». البته خیلی هم به اون پَر و بال داده، پیرامونش فضاسازی شده و گزارش های متنوعی نیز تنظیم و ارایه گردیده!. در همین رابطه به چند نکته توجه کنیم:

*۱)-* بعد از پاسخ اولیه و پشیمان کننده ی سربازانِ با انگیزه و پا برکابِ وِلایی و ایرانی و پاسداران حریم امنِ «حرم جمهوری اسلامی» به تهاجم قبلیِ نظامیان جهودی و یاوران دجّال صهیونی در تخریب بخشی از سفارت ایران، همه ی چشم ها و ذهن ها متوجه چگونگی تلافیِ دشمنان اسرائیلی و حامیان اونا گردیده و اینکه چگونه از آبروی بر باد رفته و هیچوقت نداشته شون!، دفاع و افکار عمومیِ ملت «بی ریشه» و متجاوزشون را توجیه کنند!.

از اصفهان چه خبر؟!

*۲)-* صبح امروز، جمعه *۳۱/فروردین ماه/۱۴۰۳* بخاطر وجود چند «ریز پرنده» در آسمان اصفهان، پدافندها فعال شده و در حالی که هیچ انفجاری هم روی زمین صورت نگرفته، تمام دنیا را روی سرشون گذاشته که بالاخره جواب حمله ی قبلی و دفاعیِ ایران را دادیم و با این حملات! دیگه حساب مون «صفر به صفر»! شده!.

*۳)-* قبلا توسط مامورین سیاسی و مسئولین نظامی، به دفعات و از راه های مختلف، بهشون تفهیم شده که اگه غلط اضافی کنن این بار نه با سلاح های «تاریخ مصرف گذشته» و «سال ها در انبار خوابیده!» بلکه با نسل دیگری از «مُنفجرات»! ادب خواهند شد. خودشون هم می دونن و احتمالا آمارِ بعضی از اون تمهیدات و مهمات را دارن!.

ملاحظه)-* فقط دعا می کنم:

-دقیقا متوجه اوضاع جاریِ منطقه و جهان، بویژه آسیب پذیری های هوایی، دریایی و زمینی، فرار ساکنان و مهاجرت معکوسِ مهاجران چندملیتیِ قبلی و محدودیت های عرضی، طولی و عمقی خودشون شده.

-پیام نهفته در اظهارات سردارِ فرمانده ی حفاظت از مراکز هسته ای و اتمی، مبنی بر احتمال تغییر دکترین دفاعی و تجدید نظر در برخی ممنوعیت هایی قبلیِ نظام «حیدری»، مقابل نسل باقیمانده از «مَرحبِ خیبری»، آنهم متناسب با تحولات و احوالات آتی! را بخوبی دریافت کرده.

-و در نهایت دست به دیوانگی هایی که بعضا ازشون سراغ داشتن و احتمالش را خودشون دادن!، نزنن و مجبورمون نکنن به سمت «*رونمایی*» از موارد سهمگین و خطرناکی که همیشه ازش وحشت داشتن، سال ها بخاطرش تحریم مون کردن و..، حرکت !نماییم. چون همشون می دونن، در کتاب هاشون هم خوندن که فلسطین و سرزمین های متصل به اون، «مبدأ» و البته «مقصدِ» ظهور و طلوع خورشید عالمتاب آخرالزمان بوده و هست و «حیدر شعاران»، «فاطمه نشانان»، پیروان راستین امیرمؤمنان، شیعیان خاتمِ پیامبران و رهروانِ خاندان آن راهبر مسلمانان و مؤمنان جهانیان نیز سربازان، ماموران و فرماندهانِ این حرکت عظیم میلیونی به سمت و سویِ «بیت المَقدَسِ»عزیز و شریف برای تمهید مقدمات طلوع خورشیدِ شرق سویِ ذخیره انبیا و رسولان اند. ان شاء الله

از ما* «گفتن» و «هشدار دادن» بود، خود دانيد و دانند!!.

*۳۱/فروردین ماه/۱۴۰۳*

برچسب ها :اسرائیل ، ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.