کد خبر : 270104
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۹:۴۹

قالیباف: ما مذاکرات را به پایان رساندیم، جلسه را ترک کردیم و دیگر بازنگشتیم

قالیباف: ما مذاکرات را به پایان رساندیم، جلسه را ترک کردیم و دیگر بازنگشتیم
در طول مذاکرات متوجه شدم که ترامپ تهدیداتی علیه رئیس‌جمهور ما، تیم مذاکره‌کننده و حتی تهدید به حمله احتمالی به خاک ما مطرح کرده است.

قالیباف: ما مذاکرات را به پایان رساندیم، جلسه را ترک کردیم و دیگر بازنگشتیم

به گزارش اطلاع با ما ، در طول مذاکرات متوجه شدم که ترامپ تهدیداتی علیه رئیس‌جمهور ما، تیم مذاکره‌کننده و حتی تهدید به حمله احتمالی به خاک ما مطرح کرده است.

به معاون رئیس‌جمهور، ونس، گفتم: ما اینجا نشسته‌ایم و گفتگو می‌کنیم و طبق تفاهم‌نامه‌های امضا شده، بند اول مقرر می‌کند که هیچ تهدید یا اجبار وجود نداشته باشد. با این حال، امروز رئیس‌جمهور شما تهدیداتی مطرح کرد. باید بدانید که ما هرگز زیر تهدید یا فشار مذاکره نمی‌کنیم.ما مذاکرات را به پایان رساندیم، جلسه را ترک کردیم و دیگر بازنگشتیم.
طرف آمریکایی از طریق واسطه‌ها درخواست جلسه دیگری کرد، اما ما رد کردیم. سپس واسطه‌های قطری و پاکستانی نزد ما آمدند و گفتیم با آنها صحبت خواهیم کرد، اما نه مستقیماً با طرف آمریکایی.تیجه این مذاکرات و ۸۰ دقیقه مذاکره، همان بیانیه‌ای بود که بعداً توسط طرف قطری و پاکستانی منتشر شد.

این گزارش بر پایه بررسی‌های تحریریه اطلاع باما و مرور داده‌های منتشرشده در رسانه‌های کشور تنظیم شده است.

کانال اطلاع باما در تلگرام

برچسب ها :قالیباف ، مذاکرات

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.