کد خبر : 76372
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 22:21

شغل جدید «دلال لیست» در حاشیه لیست های انتخاباتی!

شغل جدید «دلال لیست» در حاشیه لیست های انتخاباتی!
شنیده‌ها نشان می‌دهد که برخی افراد در کنار نامزدهای انتخاباتی حضوردارند که سمتشان«لیست‌بندی» است و برای این لیست‌بندی هم شیوه‌های خاص خودشان را دارند. از بی‌خبر گذاشتن نامزدها از اینکه در لیست قرار گرفته‌اند تا دریافت پول برای قرار دادن نامزد در لیست!

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از فرهیختگان، شنیده‌ها نشان می‌دهد که برخی افراد در کنار نامزدهای انتخاباتی حضوردارند که سمتشان«لیست‌بندی» است و برای این لیست‌بندی هم شیوه‌های خاص خودشان را دارند. از بی‌خبر گذاشتن نامزدها از اینکه در لیست قرار گرفته‌اند تا دریافت پول برای قرار دادن نامزد در لیست!

وقتی وزن سیاسی افراد بالاست و نامزد در عرصه سیاست حرفی برای گفتن دارد با توجه به خط مشی سیاسی و حزب‌بندی سیاسی، لیست‌ها ساخته می‌شوند و این لیست‌ها اغلب لیست‌های اصلی هستند.

اما برای کسانی که به هر دلیل از جمله عدم تجربه کافی یا ناشناخته بودن و کم بودن سابقه کار در لیست‌های اصلی جای نمی‌گیرند، ماجرا متفاوت است.

به گفته یکی از نامزد های انتخابات 100میلیون تومان کف هزینه برای وارد شدن به یک لیست است که شاید لیست اصلی هم نباشد. وی در پاسخ به این سوال که این هزینه صرف چه کاری می‌شود می‌گوید:«از طرف لیست‌بندها این هزینه تحت عنوان عکس و چاپ لیست‌های انتخاباتی مطرح می‌شود اما واقعیت این است که این رقم برای این کارها قابل درک نیست.»

افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی نشانگر منابع کافی بانک مرکزی است/ راه دلالان بسته شد

برچسب ها :انتخاب ، دلال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.