کد خبر : 66817
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 23:25

سناریوی رویایی فیلمی درباره زندگی، شهرت و مبارزه

سناریوی رویایی فیلمی درباره زندگی، شهرت و مبارزه
فیلم سناریوی رویایی، فیلمی کمدی و ترسناک، محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا، به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر بورگلی است.

به گزارش اطلاع با ما  فیلم سناریوی رویایی، فیلمی کمدی و ترسناک، محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا، به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر بورگلی است. بازیگرانی چون نیکلاس کیج، جولیان نیکلسون، لی لی برد، جسیکا کلمنت، استار اسلید، دیوید کلین، کالب هورن و لیز آجی در فیلم سناریوی رویایی به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

فیلم سناریوی رویایی در جشنواره های مختلف افتخارات متعددی به دست آورد که از میان آنها می توان به نامزدی دریافت یک جایزه گلدن گلوب، یک جایزه انجمن منتقدان فیلم لاس وگاس و یک جایزه جشنواره بین المللی فیلم تورنتو اشاره کرد.

شما می‌توانید به انتخاب خودتان فیلم سناریوی رویایی را با زبان اصلی همراه با زیرنویس فارسی اختصاصی نماوا و یا انگلیسی تماشا کنید.

در فیلم سناریوی رویا : مرد بخت برگشته ای ناگهان در خواب میلیون ها نفر ظاهر می شود و با این اتفاق عجیب زندگی اش زیرورو می شود. با حضور کابوس وار او در خواب های دیگران، او مجبور می شود با شهرت ناگهانی خود مواجه شود.

اربابان آسمان، سریالی دلهره‌آور در دوران جنگ جهانی دوم

در فیلم سینمایی سناریوی رویایی که در سال 2023 منتشر شد، نیکولاس کیج در نقش یک استاد دانشگاه به نام پل متیوز بازی می‌کند که زندگی پرمشغله و آشفته‌ای دارد. یک روز، پل متوجه می‌شود که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در خواب او را می‌بینند. این اتفاق باعث می‌شود که پل به یک فرد مشهور تبدیل شود. او از این فرصت استفاده می‌کند تا زندگی خود را تغییر دهد. پل با استفاده از شهرت خود، سعی می‌کند مشکلات خود را حل کند. اما این شهرت برای پل دردسرساز هم می‌شود. او مورد توجه افراد شرور قرار می‌گیرد که می‌خواهند از او سوء استفاده کنند. پل باید با این افراد مبارزه کند تا زندگی خود را نجات دهد. این فیلم یک فیلم درام و فانتزی است که پیام‌های مهمی در مورد اهمیت خانواده، عشق و امید منتقل می‌کند. این فیلم همچنین به بررسی موضوعاتی مانند شهرت و تأثیر آن بر زندگی افراد می‌پردازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.