کد خبر : 39408
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 10:54

سرلشکر باقری: پیروزی ملت فلسطین نزدیک است

سرلشکر باقری: پیروزی ملت فلسطین نزدیک است
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه پیروزی ملت فلسطین نزدیک است، گفت: نیروهای مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می‌گذارند.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح امروز در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت و گرامیداشت هفته بسیج‌ اظهار داشت: نهال ارزشمندی که امام بزرگوار در کشور غرس کردند امروز به یک درخت تناور و قدرتمندی تبدیل شده ‌که ریشه در دل تک تک مردم ایران دارد و میوه‌ها و شاخه‌ها آن و برکات فراوان آن را شاهد هستیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با تجلیل از آمادگی نیروی زمینی سپاه در این رزمایش افزود: این رزمایش بخشی کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح بود که به نمایش گذاشته شد؛ امروز اقتدار نیروهای مسلح ایران زبانزد است و دشمنان به این اقتدار آگاهی کامل دارند.‌

وی با بیان اینکه بیان اینکه امروز با “هوشیاری، اقتدار و در میدان بودن نیروهای مسلح” امنیت پایدار در کشور حاکم است، افزود: نیروهای مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می‌گذارند؛ مردم ایران مطمئن باشند نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور ذره‌ای کوتاهی و غفلت نخواهند کرد، مطمئن باشید دشمنان اگر بدانند ‌اگر ذره‌ای در انجام وظایفمان‌کوتاهی کرده‌ایم‌ در حمله به ایران ذره‌ای غفلت نخواهند کرد.

‌‌سرلشکر باقری با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در لبه فناوری حرکت می‌کنند، تصریح کرد: در نیروهای مسلح مسئولیت حیاتی بر عهده داریم و ثانیه‌ای را برای امنیت مردم نباید به هدر بدهیم.

سرلشکر باقری: ملت ایران به الگویی موفق برای ملت‌های آزاده جهان بدل شده است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان امروز در غزه کودکان را به خاک و خون می‌کشند و نسل کشی به راه انداخته‌اند، خاطرنشان کرد: کشتن مردم بیگناه نشانه پیروزی صهیونیست‌های شکست‌خورده در عملیات بینظیر و غافلگیرانه 15 مهرماه نخواهد بود. قطعا با ایستادگی مردم و اقتدار رزمندگان جبهه مقاومت، پیروزی ملت فلسطین نزدیک است.

وی با بیان اینکه هر چه این جنایت توسعه پیدا کند موجبات آشکار شدن واقعیت صهیونیست‌ها و واقعیت آمریکای جنایتکار حامی آنها و همچنین اروپای ریاکار و دیگر حامیان اسرائیل غاصب و کودک‌کش خواهد بود، افزود: قطعاً پیروزی ملت فلسطین نزدیک است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.