به گزارش اطلاع با ما به نقل از عصر ایران، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: در پی درگیری تعدادی از اراذل و اوباش در بیمارستان خاتم الانبیاء ( ص ) زاهدان و تشویش اذهان عمومی، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت که عوامل اصلی درگیری و ایجاد ناامنی در این مرکز درمانی طی عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.
چند روز قبل تعدادی از اراذل و اوباش در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان با سلاح سرد با یکدیگر درگیر و موجب رعب و وحشت مردم شدند.
تهدید جدید به سلامتی: بیمارستان شهدای الاقصی در معرض خطربیشتر بخوانید اکبر عبدی از بیمارستان مرخص شد کدام علائم زنگ خطر ابتلا به هانتا ویروس است؟ پزشکیان: حمله به بیمارستان، مدرسه و نیروی امدادی نشانه ناتوانی دشمن دربرابر ملت ایران است
تهدید جدید به سلامتی: بیمارستان شهدای الاقصی در معرض خطر
این گزارش بر پایه بررسیهای تحریریه اطلاع باما و مرور دادههای منتشرشده در رسانههای کشور تنظیم شده است.
Δ