کد خبر : 71200
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 - 15:23

وزیر کشور:

دختران ما با حجاب و عفاف خود مایه افتخار ایران هستند

دختران ما با حجاب و عفاف خود مایه افتخار ایران هستند
وحیدی گفت: بزرگترین کاری که در ۲۰ روز آینده وجود دارد، این است که همه را بسیج کنیم تا در انتخابات کار بزرگی را رقم بزنیم.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر کشور در همایش ملی ریحانه‌های تمدن ساز گفت: به شما که آینده ساز و انسان ساز هستید تبریک میگویم و ذهنیت شفاف شما است که نوید بخش ادامه راه انقلاب عزیز ما است.

وی گفت: انقلاب ما انقلاب بزرگی است که انقلاب در ذهن‌ها و معنویت است. شما دختران ایران این قدرت خود را باور کنید و حتما باور کرده‌اید که با حجاب و عفاف خود امروز برای کشور مایه افتخار هستید.

با سوار شدن فردی که حجاب رعایت نمی‌کند برخورد می‌شود

وزیر کشور افزود: برای تمامی شما آرزوی پایداری در این راه بزرگتان دارم و انشالله خداوند شما را در این راه در اوج‌ افتخار و‌ عظمت قرار دهد.

وی افزود: بدانید شما صاحب گنجی هستید که‌مغضوب کسانی هستید که این گنج را ندارند و‌این‌گنج را با هیچ چیز نمی‌توان عوض کرد و این را حفظ کنید و به امید خدا شما را به قله‌ها می‌رساند؛ همان گونه که رهبر عزیزمان گفتند نزدیک قله‌ها هستیم و خسته نشوید.

وحیدی اضافه کرد: ۱۱ اسفند یادتان نرود حتما خود و خانواده و دوستان خود به پای صندوق‌های رای بروید. بزرگترین کاری که در ۲۰ روز آینده وجود دارد این است که همه را بسیج کنیم تا در روز انتخابات بتوانیم کار بزرگی را رقم بزنیم.

برچسب ها :حجاب ، عفاف

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.