کد خبر : 103403
تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1403 - 13:37

خودروهای وارداتی روی دست خریدار ماند

خودروهای وارداتی روی دست خریدار ماند
قیمت خودرو امروز، جمعه 11 خرداد 1403 با توجه به تعطیلی بنگاه‌های خرید و فروش خودرو، هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد، اما روند بازار خودرو برای هفته آینده چگونه خواهد بود؟

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از  تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، جمعه 11 خرداد 1403 به دلیل تعطیلی گسترده بنگاه‌های خرید و فروش خودرو، نوسانی نسبت به روز گذشته ندارد. اما روند بازار خودرو در هفته‌ای که گذشت، تقریباً پایدار و بدون هیجان بود و خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی بازار تغییر چندانی نسبت به روز شنبه تجربه نکردند.

با توجه به تعطیلی‌های هفته آینده، احتمالاً خرید و فروش در بازار خودرو نیز با محدودیت‌هایی انجام شود و میزان افت‌وخیز بازار نیز چندان زیاد نباشد.

۵۰۰ میلیونِ مسدوی خودروهای وارداتی آزاد شد

قیمت خودروهای داخلی نسبت به ابتدای هفته، غالباً با افزایش محسوسی روبه رو شده است.

کوییک S دنده‌ای با مدل 1403 یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود. این خودرو که طی دو هفته گذشته 19 میلیون تومان ارزان‌تر شده بود، این هفته نیز سه میلیون تومان افزایش قیمت داشت و سرانجام به نرخ 417 میلیون تومان رسید.

شاهین G با مدل 1403، سدان لوکس تولیدی شرکت سایپا و یکی از کم نوسان‌ترین محصولات داخلی این روزهای بازار به شمار می‌رود که هفته پیش افت قیمت دو میلیون تومانیرا ثبت کرده بود و این هفته بدون هیچ تغییری با همان نرخ 715 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.