کد خبر : 80753
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402 - 22:18

باز هم پای دفتر وزیر جهاد در میان است؟

توزیع رانت در صف‌های طولانی گوشت

توزیع رانت در صف‌های طولانی گوشت
دستور غلط سرپرست وزارتی دفتر وزیر جهاد کشاورزی درباره توزیع گوشت قرمز در میادین بهمن و امین‌آباد تهران، ضمن ایجاد رانت گسترده برای برخی دلالان گوشت، موجب ایجاد صف‌های طولانی و وهن جمهوری اسلامی در رسانه‌های معاند طی روزهای گذشته شد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از تسنیم، دستور غلط سرپرست وزارتی دفتر وزیر جهاد کشاورزی درباره توزیع گوشت قرمز در میادین بهمن و امین‌آباد تهران، ضمن ایجاد رانت گسترده برای برخی دلالان گوشت، موجب ایجاد صف‌های طولانی و وهن جمهوری اسلامی در رسانه‌های معاند طی روزهای گذشته شد.

در حالی گوشت قرمز خرد شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به طور گسترده و بدون حاشیه از مدت‌ها پیش عرضه می‌شد، که توزیع لاشه و شقه‌ای گوشت فرمز در میادین بهمن و امین آباد صرفا نصیب دلال‌ها و قصابی‌ها می‌شد که همین گوشت را گران‌تر مجدد به مردم بفروشند.

هیچ کمبودی در توزیع کالاهای اساسی نداریم/ گوشت قرمز ارزان می‌شود

ظاهرا قبل از صدور این دستور در خصوص تبعات منفی این تصمیم تذکرات لازم داده شده بود ولی شنیده نشد، که تبعات آن را در روزهای گذشته به ویژه در رسانه‌های معاند دیدیم.

درپی تشدید تبعات منفی این دستور، از دیروز عرضه لاشه و شقه در میادین بهمن و امین آباد متوقف و گوشت خرد شده عرضه شد تا صف‌های دلالی جمع شود.

برچسب ها :رانت‌ ، گوشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.