کد خبر : 85547
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1403 - 23:19

تجاوز اشغالگران به خاک ایران در سوریه، شیوه ی پاسخ و نحوه ی مجازات رژیم بی بنیانِ اسرائیلیه!*

تجاوز اشغالگران به خاک ایران در سوریه، شیوه ی پاسخ و نحوه ی مجازات رژیم بی بنیانِ اسرائیلیه!*
رژیم بی هویت، فاقد ریشه و اشغالگر سرزمین های موعود اسلامی هیچ وقت به این اندازه در باتلاق بحران های داخلی، منطقه ای و جهانی گرفتار نشده و حتی فکرش را هم نمی کرد در بن بستی اینچنین قرار بگیرد که نه راه برگشت به گذشته را داشته باشد...

Untitled 12 300x253 1 1 1به گزارش اطلاع با ما  امان الله دهقان فرد* رژیم بی هویت، فاقد ریشه و اشغالگر سرزمین های موعود اسلامی هیچ وقت به این اندازه در باتلاق بحران های داخلی، منطقه ای و جهانی گرفتار نشده و حتی فکرش را هم نمی کرد در بن بستی اینچنین قرار بگیرد که نه راه برگشت به گذشته را داشته باشد و نه، مسیری برای عبور از موانع فعلی و حرکت به سوی آینده. دقیقا همان سرنوشتی که در پیش بینی های هزاران ساله، وعده ی تحققش داده شده و بر همین اساس قطعا دیگر راهی برای نجات این «انسان نمایانِ» شیطانی باقی نمی گذارد!.

حاکمانِ اجاره ای و جمع آوری شده از میان دیگر مناطق قبایلی و اضافه ای!، از ابتدای غصب سرزمین فلسطینیان تا همین الان، حتی یک «روز» و «ساعت» نیز ارزشی برای قوانین و مقررات انسانی، اجتماعی و بین المللی قائل نشده و اصولا بنیان حاکمیت و حکومت آنان بر «بی قانونی» و به تعبیری خود را برتر از همه اصول و فروع ادیان و مردمان جهان تلقی کردن بوده است!. «منطق عملی» و «زبان فهمی»شان اصلی زیر عنوان «زور» بوده و هر اقدام دیگری غیر از این، در نگاه و نظرشان بی معنا و نامقبول خواهد بود!.

آنچه امروز در ارضِ وعده داده شده ی آخرالزمانی و مناطق پیرامونی جریان دارد «قطعاتی» مُسلّم و مُنظّم از همان چیزی بوده که «باید» انجام می گرفته!. همه ی اتفاقات به هم متصل و تفکیک ناپذیر است!. «بیت المَقدَسِ» عزیز، قبله ی اولین مسلمین و زادگاه انبیا، نبیین و مرسلین ماجراها داشته، دارد و خواهد داشت در آینده ای نه چندان دور!. این دست و پا زدن ها و خُرناسه کشیدن ها، آخرین تلاش بر سَرِ «بقا» بوده و طبیعت اینگونه مقاطع و مواقع، همین است که موجودات در حال «احتضار» و «رو بموت» از خود بروز داده و‌ می دهند.

نامه ایران به گوترش در پی حادثه تروریستی دمشق

اگر از من می پرسید «انتقامِ» ج.ا.ایران مقابل تجاوز غیر مستقیم بخاک و بخشی از ساختمان دیپلماتیک و نمایندگی کشورمان در شام چه خواهد بود و چگونه باید باشد؟، خواهم گفت :« همان بلایی که بر سَرِ «پدر» و «فرزند»خوانده ها و «مادرمُرده»های آن ها در عراق، یمن، سوریه و همین حالا البته در گوشه گوشه ای ارضِ اشغال شده، فرود آمده و ده ها هزار میلیارد دلار سرمایه گذاری ۸۰ ساله شان را دود هوا کرده! و اُبهت پوشالیِ اونا را از بین برده!». مگه این ها، کم ضربه ای بوده تا همین جای کار، که به حیثیت و امارت شون وارد و زمینه ی بهم ریزی محاسبات و معادلات را فراهم کرده است آیا!؟.

فراموش نکنیم)-* روزی که نهال شومِ «شیطان سیرتانِ»صهیون، توسط «اَنگل ستان» خبیث و دار و دسته ی قداره بند و آدم کُشان آمریکایی و اروپایی، در زمین مقدس و‌ مورد احترام و اهتمام همه ی ادیان و مذاهب آسمانی کاشته شد، بنا نبود حتی در درون دیوارهای کشیده شده ی آنچنانی و برخورداری از پیشرفته ترین سلاح و مهمات دست ساخته ی بشری، اینچنین اما به فلاکت، بیچارگی و سیه روزی گرفتار بشه، بگونه ای که دیگه در مجامع بین المللی نیز کَسی جرئت نکنه ازش حمایت کنه!. این سقوط از اوج و اهداف اولیه به حضیض «ذلت» و «دریوزگی»های آخریه، با کدام لشکر، سپاه و فرماندهان مؤمن و سرسپرده به خاندان نبوی و فرزندان پاکباز و مدافعان حرم و حریم آرمان های علوی صورت گرفته به نظر شما!؟. مگه نه همین شهدای والامقامی اَمثال سلیمانی، زاهدی، همدانی، سیدرضی و دیگر یاران «قُدسی» و «سپاهی»شان، که بهشت برین بهره ی همه ی آنان باد، سلسله جنبانان این حرکت جهانی در دفاع از کیان منتظران ایرانی و آرمانی مسلمانان و محرومان جهانی، فرماندهان صحنه و میادین آن بوده و هستند!.

ضمنا،* اگر چه همه ی مایان در انتظار روز و لحظه ای بوده و هستیم تا در رکاب آن یار مهربان، یاری دهنده محرومان و گیرنده ی حق ستم دیدگان از ظالمان و ستمگران، و یا بفرمان نایب ایشان و ولیّ امر زمان، جان و هستیِ ناقابل مان را، مانند همه ی این سربازانِ پیشقراولِ ظهور مهدی جان مان قربان نماییم در عین حال اما تقاص خون سرداران و انتقام از عاملان، آمران و باعثانِ آسمانی شدن فرماندهان و تعرض به خاک پاک اهورائیان، قطعا «عاشورایی» بوده و شک نکنیم قیمت جانِ این فرزندان و شهیدان، نابودیِ اصل و فرع اسرائیلیان و صهیونان بوده که آنهم بزودی زود، به دست با کفایت سایر فرماندهان، رزمندگان و سربازان، ان شاءالله، محقق خواهد شد.

تقدیم،* به ارواح پاک همه ی جاندادگانِ جبهه ی ظهور و حامیان صحنه، عرصه و میدان مقابل دشمنان عنود و زبون، بویژه ۷ فرمانده ی بعرش پیوسته، دیپلمات های حقیقتا برجسته و مدافعان شایسته ی «ایران جانمان» در جوار بی بیِ دو عالم، زینب جانِ رسول خاتم، «حمد» و «سوره»ای را همراه با سه صلوات بر محمد و آل محمد قرائت می نماییم.

*۱۴/فروردین ماه/۱۴۰۳*

برچسب ها :اسرائیل ، ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.