کد خبر : 40145
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 21:48

بیرانوند: بعد آن پنالتی، رونالدو تا گل نزند ما را رها نمی‌کند

بیرانوند: بعد آن پنالتی، رونالدو تا گل نزند ما را رها نمی‌کند
علیرضا بیرانوند: ما یک پنالتی از او گرفتیم تا به ما یک گل نزند، ما را رها نمی‌کند. ولی وی بازیکن بزرگی است و هر کسی آرزو دارد جلوی چنین بازیکنانی بازی کند. من خیلی خوشحالم که برای بار سوم روبروی این بازیکن بزرگ، بازی می‌کنم.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از عصر ایران، علیرضا بیرانوند بعد از تساوی تیم ملی مقابل ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی و بازگشت کاروان ملی‌پوشان به کشور، اظهار داشت: این فیفا دی با 2 بازی تمام شد و به نظرم سخت‌ترین بازی ما با ازبکستان بود که می‌توانستیم برنده باشیم. دو نیمه متفاوت داشتیم.

در نیمه اول فوق‌العاده خوب بودیم و در نیمه دوم ازبکستان برای اینکه شکست نخورد و جلوی هوادارانش بازی می‌کرد. از دقیقه اول نیمه دوم پرس سنگینی داشتند. به هر حال یک گل دریافت کردیم. ما می‌دانستیم و به همه ثابت شده که 2 بر صفر نتیجه خطرناکی است و حتی در دقیقه 90 هم نمی‌شود روی آن حساب باز کرد.

بیرانوند: ۱۸ بازیکن پرسپولیس سرما خورده‌اند/ ناراحتم بهترین بازیکن شدم!

وی افزود: وقتی گل اول را خوردیم، ازبکستان از نظر روحی بالاتر رفت و ما افت کردیم. به نظرم در نیمه دوم نسبت به نیمه اول تمرکزمان کمی افت کرد و همین اتفاق(تساوی بازی) افتاد. باز خداراشکر اتفاق بدتری نیفتاد. به نظرم ما اردوی خیلی خوبی داشتیم که با دو بازی، خیلی خوب هم تمام شد.

برچسب ها :بیرانوند ، پنالتی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.