کد خبر : 69296
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 - 22:20

برای تحلیل حمله آمریکا عجله نکنید

برای تحلیل حمله آمریکا عجله نکنید
حملات آمریکا سلسله عملیاتی می باشد که تاکنون فقط یک مرحله آن انجام شده است.. نتیجه گیری از یک عملیات طولانی با دور اول آن نه تنها درست نیست بلکه ما را به اشتباه می اندازد.

به گزارش اطلاع با ما فائزه فداکار دمرچی درسی حملات آمریکا سلسله عملیاتی می باشد که تاکنون فقط یک مرحله آن انجام شده است.. نتیجه گیری از یک عملیات طولانی با دور اول آن نه تنها درست نیست بلکه ما را به اشتباه می اندازد.

حملات دیشب تا این لحظه نزدیک به 40 شهید داشته است که نسبت به تعداد حملات عدد کوچکی است اما این نشان دهنده بی اهمیت بودن آن نیست.. متاسفانه برخی دوستان حملات دیشب را نمایشی ، هالیوودی و بی اهمیت دانسته اند.. واقعا آیا خون 40 شهید نمایشی، هالیوودی و بی اهمیت است؟ یعنی خون 40 شهید مقاومت بی ارزش تر از خون 3 سرباز آمریکایی ست که برخی دوستان این‌گونه صحبت می کنند؟

به عقیده نگارنده حملاتی که در ادامه انجام خواهد شد بسیار مهم تر از حملات شب گذشته است.. چرا که اگر قصد واقعی آمریکا حملات پر تلفات ، مهم و با خسارت بالا باشد حملات شب گذشته صرفا آزمون و خطا بوده است..

چرا اردن در حمله آمریکا به پایگاه های مقاومت مشارکت کرد ؟

مشخصا در اینجا بیانیه های دولت و ارتش عراق هم اهمیت خاصی ندارد.. چرا که در واقع آمریکا از آن‌ها هیچ حسابی نمی برد

واکنش مقاومت به حملات آمریکا بسیار مهم تر است.. از نیمه شب گذشته تاکنون دو حمله به کونیکو و پایگاه حریر انجام شده است و ادامه ، نوع و گستردگی حملات مقاومت می‌تواند بازدارندگی ایجاد کرده و آمریکا را از گسترش دامنه تنش باز دارد.

و در نهایت تکرار می کنیم ایران و آمریکا بطور مستقیم با یکدیگر درگیر نخواهند شد.. مقاومت عراق و سوریه خود آنقدر توانمند هستند که بدون نیاز به ارتش عراق یا دخالت مستقیم ایران ، پاسخ آمریکا را دهند

گرچه به عقیده نگارنده حملات آمریکا نتیجه مطلوب آن‌ها را نخواهد داشت و در نهایت مقاومت به مسیر خود ادامه می‌دهد اما برای ارزیابی خسارات یک سلسله حمله نباید عجله کرد

 

برچسب ها :امریکا ، حمله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.