کد خبر : 101810
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1403 - 11:35

«براندازی آسان است»؛ ایده‌ای فانتزی و غلط

«براندازی آسان است»؛ ایده‌ای فانتزی و غلط
با آمدن ترامپ و افزایش شدید بودجه‌ی معارضینِ جمهوری اسلامی ایده بسیار خطرناکی شکل گرفت که هدفش ایجاد این تصویر بود:«براندازی آسان است.» پس میشه دست به هر کاری زد. در تمام این سالها، مقاطع مهمی بود که نشان داد این ایده چقدر فانتزی و غلط است.

به گزارش اطلاع با ما  امیرعلی صفا: با آمدن ترامپ و افزایش شدید بودجه‌ی معارضینِ جمهوری اسلامی ایده بسیار خطرناکی شکل گرفت که هدفش ایجاد این تصویر بود:«براندازی آسان است.» پس میشه دست به هر کاری زد. در تمام این سالها، مقاطع مهمی بود که نشان داد این ایده چقدر فانتزی و غلط است.

درگیری نظامی ایران و اسرائیل و پاسخِ محکم و بدون هزینه ایران، میخ آخر به تابوت این ایده بود. درفاصله اندک از اون رویارویی نظامی، رئیس‌جمهور و وزیر خارجه رو ناگهانی‌‌ از دست دادیم. به دلیلِ قانون اساسی تثبیت شده، بحرانی ایجاد نشد و در بُعد بین‌المللی هم ایران مورد احترام است.

پس از امروز هرکسی که ایران رو دوست داره، میتونه مجدد با خودش خلوت کنه که آیا همچنان در برابر ترول‌های فجازی باید ساکت بود تا ایده‌ی «یه هُلش بده می‌افته»، برای کشور و مردم و حتی معترضین هزینه ساز بشه یا محکم جلوی ایده‌های آنارشیستی مزد بگیران خارجی ایستاد و از ایران دفاع کرد؟

ترامپ: من از اول با جنگ عراق مخالف بودم؛ الان عراق مستعمره ایران است!

 

برچسب ها :ایران ، ترامپ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.