کد خبر : 82459
تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردین 1403 - 14:29

عالیه سادات

این تیتر bbc هم ملیت زن ایرانی را نشانه رفته و هم تدین زن ایرانی را

این تیتر bbc هم ملیت زن ایرانی را نشانه رفته و هم تدین زن ایرانی را
حقیقتا بسیار آزار دهنده است که دشمن جشن به ثمر نشستن اهداف و برنامه‌های خود را گرفته است و ارزیابی‌اش این است که توانسته به آنچه که میخواسته در زمینه پوشش و حجاب زنان ایرانی برسد.

به گزارش اطلاع با ما  عالیه سادات: حقیقتا بسیار آزار دهنده است که دشمن جشن به ثمر نشستن اهداف و برنامه‌های خود را گرفته است و ارزیابی‌اش این است که توانسته به آنچه که میخواسته در زمینه پوشش و حجاب زنان ایرانی برسد.
مساله اینجاست که ما گمان میکردیم سرویس‌های جاسوسی فقط به دنبال حذف حجاب هستند و هدف اصلی آنها مبارزه با حجاب است ، اما به نظر می‌رسد دشمن حتی چشم دیدن چادر ایرانی که ریشه هزار ساله در تمدن اختصاصی ایرانیان دارد را نداشته‌اند و بخشی از فعالیت‌های دشمن در جهت حذف حجاب اختصاصی ایرانیان یعنی چادر بوده است و انجام شده است.
این همه رویش قارچی حجاب استایل‌ها و عباپوش‌ها علاوه بر اینکه دین و عفت زنان را نشانه رفته بود بلکه همت بلندتر برای حذف حجاب ملی، تاریخی زنان ایران را نیز داشته‌ است. ما گمان میکردیم آنها به دنبال آزادی و ولنگاری هستند اما انها علاوه بر ولنگاری به دنبال جنگ با چادر نیز بوده‌اند .

به نظر می‌رسد کارگزاران فرهنگی کشور نباید از کنار چنین مقالاتی در bbc به راحتی عبور کنند. باید مهندسی فرهنگی توطئه‌های دشمن را خنثی کنند و هم ملیت و هم عفت زنان ایران را نجات دهند.

چرا بی بی سی نگران حجاب استایل‌ها شده است ؟

 

برچسب ها :BBC ، حجاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.