کد خبر : 91626
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 - 11:32

از ایران خودرو تا پاکستان خودرو!

از ایران خودرو تا پاکستان خودرو!
اینجا پاکستانه. یعنی جایی که شما وقتی نیاز به یک کامیون پیدا می‌کنی میری یک مغازه یا کارگاه کوچک خودروسازی و سفارش کامیون دلخواهت رو میدی. اونام چند روزه می‌سازن و تحویلت میدن!

به گزارش اطلاع با ما  اینجا پاکستانه. یعنی جایی که شما وقتی نیاز به یک کامیون پیدا می‌کنی میری یک مغازه یا کارگاه کوچک خودروسازی و سفارش کامیون دلخواهت رو میدی. اونام چند روزه می‌سازن و تحویلت میدن!

فقط اونی که باعث تاسفه اینه که این مدل از صنعت باعث شده مردم پاکستان برخلاف مردم ایران از نعمت ثبت نام محدود، رانت، مدت زمان طولانی انتظار، قیمت کهکشانی و … برای چند مدل محدود از خودروهای بی کیفیت محروم بشن!

و البته از اون مهم‌تر از نعمت داشتن دو تا نور چشمی عزیز یعنی ایران خودرو و سایپا! چه معنی داره که مردم محتاج کلان سرمایه داران نباشن؟ چه معنی داره که با کمترین هزینه نیاز جامعه برطرف بشه؟ پس چرخ‌های صنعت (شما بخوانید منافع از ما بهتران) چه جوری بچرخه؟!

جنجال جدید ایران خودرو / حواله ۱۰ خودرو برای پرسنل!

 

متاسفانه در صنعت آموزش نیز بین دو قطبی دولتی و سرمایه داری مانده‌ایم. انحصار صنعت آموزش در دست دولت و عده‌ای خاص باعث صرف هزینه‌های هنگفت، خروجی بی کیفیت و عدم رضایت مردم شده است. حال آنکه در سند تحول بر استفاده از ظرفیت خانواده و مردم ذیل سیاست‌گذاری، هدایت و نظارت دولت تاکید شده است.

برچسب ها :ایران خودرو ، خودرو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.