کد خبر : 62523
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 23:42

آپدیت آینده آیفون: اضافه شدن قابلیت سایدلود اپلیکیشن‌ها خارج از استور به سیستم‌عامل iOS

آپدیت آینده آیفون: اضافه شدن قابلیت سایدلود اپلیکیشن‌ها خارج از استور به سیستم‌عامل iOS
مارک گرمن، افشاگر بلومبرگ، گزارش می‌دهد که قابلیت سایدلود اپلیکیشن‌ها در آیفون به سیستم‌عامل iOS افزوده می‌شود. این اقدام ممکن است در چند هفته آینده انجام شود.

به گزارش اطلاع با ما، محمدرضا تنکمان فرد: مارک گرمن، افشاگر بلومبرگ، گزارش می‌دهد که قابلیت سایدلود اپلیکیشن‌ها در آیفون به سیستم‌عامل iOS افزوده می‌شود. این اقدام ممکن است در چند هفته آینده انجام شود، اما با محدودیت‌هایی همراه خواهد بود. اپل نقشه‌های خود را برای تبدیل اپ استور به دو قسمت به منظور تطابق با قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه‌ی اروپا مطرح کرده است.

یک نسخه‌ی ویژه از اپ استور تنها برای کاربران اروپایی عرضه خواهد شد و دارای قابلیت سایدلود خواهد بود. این امکان به کاربران اروپایی دسترسی به فروشگاه‌ها و سیستم‌های پرداخت مختلف را می‌دهد. نسخه‌ی دوم اپ استور برای کاربران “ایالات متحده و تمامی مناطق دیگر” به ارمغان می‌آید.

کاربران آیفون دیر به دیر موبایل خود را عوض می‌کنند!

منابع حاکی از این است که اضافه‌کردن قابلیت سایدلود به آیفون تا ۷ مارس ۲۰۲۴ انجام خواهد شد. این تصمیم به نظر می‌رسد به دنبال فشارهای حقوقی و تغییر در قوانین اتحادیه‌ی اروپا باشد. اپل سال‌ها به دلیل مخالفت با افزودن سایدلود به آیفون به دلیل مخاطر امنیتی مخالفت کرده است. این تغییر به دلیل تصویب قانون DMA به اجبار شرکت اپل برای تطابق با تغییرات در ساختار اکوسیستم iOS صورت گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.