کد خبر : 103200
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 خرداد 1403 - 13:52

‌آماده‌باش ۲۲۱ جنگنده اسرائیلی در شب حمله ایران

‌آماده‌باش ۲۲۱ جنگنده اسرائیلی در شب حمله ایران
اسرائیل برای جلوگیری از پاسخ ایران، از طریق وزیر خارجه مصر پیام فرستاد که در جنگ غزه کوتاه خواهد آمد،‌ اسرائیل و آمریکا برای جلوگیری از آسیب پاسخ ایران کشور‌های منطقه را برای دفاع ‌‌تجهیز کردند.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از خبر فوری، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه:اسرائیل برای جلوگیری از پاسخ ایران، از طریق وزیر خارجه مصر پیام فرستاد که در جنگ غزه کوتاه خواهد آمد،‌ اسرائیل و آمریکا برای جلوگیری از آسیب پاسخ ایران کشور‌های منطقه را برای دفاع ‌‌تجهیز کردند.

حدود ۲۲۱ جنگنده برای جلوگیری از حملات ایران آماده باش شدند، ‌حضرت آقا تاکید داشتند که عملیات وعده صادق قاطع باشد و با توکل به خداوند و بدون نگرانی این عملیات انجام شود.‌

برای عبور از گنبد آهنین اسرائیل نیاز به تعداد موشک و پهپاد زیادی بود؛ عملیات وعده صادق، تنبیهی، محدود و گسترده بود و دو پایگاه اطلاعاتی و عملیاتی که در شهادت سرداران نظامی ایران در سوریه نقش داشتند نابود شد.

‌در عملیات وعده صادق از بیست درصد توان نظامی جمهوری اسلامی استفاده شد، سامانه‌های سپر موشکی اسرائیل مورد حمله قرار نگرفتند؛ زیرا نزدیک شهر‌های بزرگ بود و اگر جنگ با اسرائیل ادامه پیدا می‌کرد زمان زیادی برای نابودی اسرائیل لازم نبود.

رویکردهای مختلف نسبت به نوشتن شعار نیکی هیلی بر روی مهمات اسرائیلی

برچسب ها :اسرائیل ، ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.