کد خبر : 47562
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 23:15

آغاز سفر عمره مفرده پس از ۸ سال: حجت‌الاسلام نواب اعلام برنامه‌ریزی

آغاز سفر عمره مفرده پس از ۸ سال: حجت‌الاسلام نواب اعلام برنامه‌ریزی
در نشست هم‌افزایی با نمایندگان مراجع عظام تقلید، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب اعلام کرد که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، سفر معنوی عمره مفرده پس از حدود ۸ سال وقفه آغاز خواهد شد.

به گزارش اطلاع با ما،در نشست هم‌افزایی با نمایندگان مراجع عظام تقلید، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب اعلام کرد که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، سفر معنوی عمره مفرده پس از حدود ۸ سال وقفه آغاز خواهد شد. وی همچنین به افزایش هزینه اجاره هتل‌ها و تلاش برای تکمیل ظرفیت مسکن زائران در مدینه اشاره کرد.

نقد هتل‌ها و تشکیل کارگروه‌های پزشکی: اعضای کمیته حج تصمیم‌گیری می‌کنند

حجت‌الاسلام نواب با اشاره به اجاره ۸۰ درصد از ظرفیت هتل‌ها برای حج آینده، نقد به افزایش هزینه اجاره و شکل‌گیری شرکت‌های واسطه زننده برد و اعلام کرد که اعضای کمیته حج تصمیم‌گیری خواهند کرد تا مسائل مرتبط با مسکن و سفر زائران را بررسی و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

آمادگی مالزی برای اعزام زائران: تعداد متقاضیان ۹ میلیون نفر

سرپرست حجاج ایرانی اعلام کرد که متقاضیان حج مالزی به سه گروه کم‌برخوردار، متوسط و برخوردار تقسیم می‌شوند و با سپرده سرمایه‌گذاری‌شده و منافع آن و یارانه دولت، تعداد ۹ میلیون نفر اعزام خواهند شد.

ایرانیان تا پایان آذر هم به عمره اعزام نمی‌شوند‌

بررسی استطاعت جسمی زائران: کارگروه‌های پزشکی تشکیل می‌شوند

حجت‌الاسلام فلاح‌زاده نیز اعلام کرد که برای هر نوع بیماری، کارگروهی تشکیل داده خواهد شد تا توانایی یا ناتوانی انجام حج بررسی شود و دغدغه زائرانی که توانایی ندارند و حج بر آنها واجب نیست، برطرف گردد.

برچسب ها :حج ، عمره مفرده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.