کد خبر : 195657
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۵:۲۲

پزشکیان: پیگیر جبران خسارات بندر شهید رجایی هستیم

پزشکیان: پیگیر جبران خسارات بندر شهید رجایی هستیم
رئیس‌جمهور در پی حادثه اخیر در بندر شهید رجایی و آسیب‌دیدن تعدادی از افراد، اعلام کرد که دولت به‌طور جدی در پی جبران خسارات وارده به این بندر است.

پزشکیان: پیگیر جبران خسارات بندر شهید رجایی هستیم

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از تسنیم، پزشکیان: پیگیر جبران خسارات: رئیس جمهور در بدو ورود به فردوگاه بندرعباس:خدمت خانواده جان باختگان تسلیت عرض می‌کنم. برای بیش از ۷۰۰ مجروح حادثه آرزوی سلامتی دارم.

از لحظه‌ای که از حادثه با خبر شدیم وزرای کشور و راه برای خدمت رسانی آمدند. از همه دستگاه‌ها قدردانی می‌کنم.

آمدیم تا از نزدیک ببینیم اگر کاری یا مسئله‌ای است که بتوان در دولت بررسی کرد را پیگیری کنیم.

حتما تلاش خواهیم کرد به خانواده کسانی که جانشان را از دست دادند رسیدگی کنیم.

این گزارش بر پایه بررسی‌های تحریریه اطلاع باما و مرور داده‌های منتشرشده در رسانه‌های کشور تنظیم شده است.

کانال اطلاع باما در تلگرام

برچسب ها :پزشکیان ، شهید رجایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.