کد خبر : 159424
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴

بیماران تنفسی استان تهران تا ۳ روز دیگر از خانه بیرون نروند

بیماران تنفسی استان تهران تا ۳ روز دیگر از خانه بیرون نروند
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی آلودگی هوا، گفت: شهروندان عزیز خصوصا بیماران تنفسی توصیه میشود از فردا تا ۱۹ آذرماه از تردد در فضای باز بپرهیزند.

بیماران تنفسی استان تهران تا ۳ روز دیگر از خانه بیرون نروند

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از مهر، بیماران تنفسی استان تهران:حامد یزدی مهر، بعد از ظهر جمعه، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا، اظهار کرد: از فردا شنبه ۱۷ آذرماه تا روز دوشنبه ۱۹ آذر ماه شاهد پایداری جو همراه با تداوم انباشت آلاینده‌های جوی و تشدید کاهش کیفیت هوا، بویژه در مناطق مرکزی و نیمه جنوبی استان تهران خواهیم بود.

یزدی مهر، با اشاره به اثر مخاطره این کاهش کیفیت هوا، گفت: طی مدت مذکور، افزایش غبار محلی، کاهش دید، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس تا ناسالم و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) گاهی کاهش کیفیت هوا در حد بسیار ناسالم (به ویژه در مناطق پرتردد مرکزی و جنوبی) را خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت خودداری از تردد غیر ضروری برای تمام گروه‌ها و استفاده از ماسک برای ترددهای ضروری در مناطق پر تردد شهری تاکید کرد.

وی عنوان کرد: توصیه اکید مدیریت بحران، پرهیز از فعالیت‌های فیزیکی سنگین و طولانی مدت و فعالیت‌های ورزشی در فضای باز است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین بر ضرورت مدیریت منابع ثابت و متحرک آلاینده هوا، آمادگی دستگاه‌های امدادرسان به ویژه در بخش‌های بهداشت و درمان و اتخاذ تدابیر مدیریتی جهت جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی تاکید کرد.

این گزارش بر پایه بررسی‌های تحریریه اطلاع باما و مرور داده‌های منتشرشده در رسانه‌های کشور تنظیم شده است.

کانال اطلاع باما در تلگرام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.