ماهواره مخابراتی فخر ۱ ارتش در مدار قرار گرفت+مشخصاتماهواره مخابراتی «فخر ۱» ارتش به همراه بلوک انتقال مداری «سامان 1» توسط ماهوارهبر سیمرغ در مدار قرار گرفت.؛
ساخت اولین ماهواره برای عملیات در مدار ژئورئیس سازمان فضایی ایران از ساخت اولین ماهواره برای عملیات در مدار ژئو خبر داد و گفت: این پروژه با همکاری دانش بنیانها انجام و نقطه عطف بزرگی در صنعت فضایی ایران محسوب می شود. ؛
۸۵ درصد جایگاههای سوخت کشور وارد مدار عرضه شدندمعاون وزیر نفت گفت: بر اساس آخرین خبرها بالغ بر ۸۵ درصد جایگاههای سوخت سراسر کشور وارد مدار عرضه سوخت شدند.؛