هشدار اورژانس از افزایش مسمومیت با قارچ سمی سخنگوی سازمان اورژانس کشور با نگرانی از تداوم روند افزایشی مسمومیت با قارچ در کشور، از مسمویت ۲۳۳ تن بهدلیل مصرف قارچ سمی در کشور در سالجاری خبر داد. ؛
مسمومیت ۱۱ نفر در مشگین شهر بر اثر مصرف قارچ سمی متأسفانه در چند روز اخیر ۱۱ نفر از مردم شهرستان مشگین شهر بر اثر مصرف قارچ سمی، دچار مسمومیت شده و در بیمارستان ولیعصر بستری می باشند و خوشبختانه فوتی در این خصوص نداشتیم./؛