به گزارش اطلاع با ما به نقل از خبر فوری، رهبر مخالفان نتانیاهو گفت: تاکنون هیچ وزیری به این اندازه به امنیت اسرائیل و وجهه و جایگاه بینالمللی آن آسیب وارد نکرده. بنگویر در یک توئیت نابخشودنیِ یک کلمهای موفق شد اسرائیل را از تهران تا واشنگتن مسخره و شرمنده کند.
یائیر لاپید افزود: هرکس بهجز نتانیاهو نخستوزیر میبود، امروز صبح او را از کابینه بیرون میکرد. حتی وزرایی که در کنارش نشسته و مثل گوسفند سکوت میکنند هم در برابر اقدامات او مسئولند. آنها بخشی از شکست نابخشودنیِ امنیت و ارزش اسرائیل هستند.
بنگویر: نمیگذاریم آمریکا به حماس سوخت برساند!بیشتر بخوانید لاپید به نتانیاهو: فورا استعفا کن! لاپید: حمله به ایران ضعیف بود بنگویر با 3 دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
بنگویر: نمیگذاریم آمریکا به حماس سوخت برساند!
این گزارش بر پایه بررسیهای تحریریه اطلاع باما و مرور دادههای منتشرشده در رسانههای کشور تنظیم شده است.
Δ