ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در خصوص مجمع عمومی سازمان ملل: رئیس جمهور و وزیر جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهند کرد. برای ما حفظ حضور در مجامع بینالمللی یک اصل بوده است. برگزاری دیدارهای دوجانبه و استفاده از ظرفیتهای مجمع برای پیگیری موضوعات با ابعاد پیچیده برای ما مهم است.
این گزارش بر پایه بررسیهای تحریریه اطلاع باما و مرور دادههای منتشرشده در رسانههای کشور تنظیم شده است.
Δ