کد خبر : 90680
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1403 - 12:55

ننگ به چپ اروپایی

ننگ به چپ اروپایی
یک سنگ ستاره یهود وسط قبرستانی در وسط ناکجاآباد نروژ شکسته و این حزب کمونیستی "قرمز" که خیلی ادای فلسطین دوستی در می آورد هول شده و سریعا پست زده که وای یهود ستیزی را متوقف کنید!

به گزارش اطلاع با ما  هاتف خالدی :یک سنگ ستاره یهود وسط قبرستانی در وسط ناکجاآباد نروژ شکسته و این حزب کمونیستی “قرمز” که خیلی ادای فلسطین دوستی در می آورد هول شده و سریعا پست زده که وای یهود ستیزی را متوقف کنید!

وقتی داعش در غرب آسیا آن جنایت های هولناک را انجام می داد، همین غربی ها از مسلمانان توقع داشتند در هر راهپیمایی، بی ربط و با ربط شعار “نه به داعش” و “نه به ترور” بدهند و مسلمان اخته و بی خاصیت و ترسوی اینجا هم این شعار به شدت تهوع برانگیز را حتی در راهپیمایی عاشورایی سر می دادند.

اما اینجا وسط نسل کشی چهل هزار فلسطینی توقع تقبیح جنایت های اسرائیل توسط اقلیت یهودی دیده نمی شود. هیچ کس دیده این جهودها در نروژ حتی یک تجمع خشک و خالی در محکوم کردن اسرائیل برگزار کرده باشند!؟

با این حساب من چرا باید نگران شکسته شدن یک سنگ وسط بیابان های نروژ باشم؟

احزاب چپ اروپایی همگی جز دستگاه پروپاگاندای غرب هیچ نیستند. نشان به آن نشان که از قضا از ایران و جمهوری اسلامی متنفرند و به اضلاع مقاومت که می رسند همگی همان رویکرد سیاست مداران استعمارگر غربی را دارند.

 

برچسب ها :اروپا ، فلسطین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.