کد خبر : 83067
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1403 - 22:15

مدیریت بحران:

ممنوعیت تردد در مناطق پرخطر لرستان و خوزستان درپی هشدار سیلاب

ممنوعیت تردد در مناطق پرخطر لرستان و خوزستان درپی هشدار سیلاب
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: باتوجه به وضعیت قرمز در استان‌های لرستان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، دیروز ستاد مدیریت بحران، مناطق ناایمن در این استان‌ها را شناسایی و دستور مسدود کردن این مناطق را از امروز تا فردا شب صادر کرد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از انتخاب، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: باتوجه به وضعیت قرمز در استان‌های لرستان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، دیروز ستاد مدیریت بحران، مناطق ناایمن در این استان‌ها را شناسایی و دستور مسدود کردن این مناطق را از امروز تا فردا شب صادر کرد.

محمدحسن نامی گفت: باتوجه به اینکه تعداد قابل توجهی از گردشگران در استان خوزستان حضور دارند، منطقه شهیون و اطراف حوضه‌های آبی سد‌ها در این استان که جزو مناطق پرخطر هستند، تا اطلاع ثانوی مسدود شدند.

این مقام مسئول افزود: در استان لرستان اطراف رودخانه کشکان، بخش پاپی خرم آباد، بخش میربگ شهرستان دلفان، گردنه گله بادوش الیگودرز و منطقه پلدختر جزو مناطق پرخطر شناسایی شدند و تردد افراد در این مناطق ممنوع است.

هشدار قرمز برای لرستان و خوزستان / آماده‌باش سراسری در ۲ استان کشور

رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به اینکه نوع بارندگی‌ها به صورت رگباری خواهد بود، گفت: احتمال دارد یک مرتبه آب زیادی در یک منطقه جاری شده و منجر به سیلاب شود، لذا از مردم استان‌های خوزستان و لرستان خواهش می‌کنیم از امروز تا ساعت ۱۱ شب فردا با ستاد مدیریت بحران همانند سیل گذشته همکاری کنند تا خطری آن‌ها را تهدید نکند.

نامی افزود: مسئولان استان خوزستان موظف اند عشایری را که در مناطق پرخطر مستقر هستند، به مناطق امن منتقل کنند.

برچسب ها :تردد ، لرستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.