کد خبر : 34593
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 23:16

معاریو: اسرائیل در حال آماده شدن برای ضربه محکمی به حزب الله لبنان است

معاریو: اسرائیل در حال آماده شدن برای ضربه محکمی به حزب الله لبنان است
روزنامه عبری‌زبان«معاریو» گزارش داد که برآوردهای اسرائیلی حاکی از آن است در پی تشدید تنش‌ها در مرز لبنان و اسرائیل، ارتش در حال آماده‌ شدن برای وارد کردن ضربه‌ای قوی به حزب‌الله لبنان است.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از شفقنا، معاریو نوشت: حادثه شلیک موشک ضد زره از لبنان به سمت الجلیل و مجروح شدن شش نفر که جراحت یک نفر از آنها وخیم توصیف شده، علاوه بر درگیری‌ها و تیراندازی‌های مداوم، همه از شدت گرفتن تنش‌ها در جبهه شمالی حکایت دارد.

این روزنامه افرود: با توجه به شرایط کنونی، مطلقاً جایی برای اشتباه در مرز با لبنان، چه از سوی غیرنظامیان و چه سربازان اسرائیلی وجود ندارد و حضور این افراد در مکان‌های باز و در خط آتش، باعث می‌شود اسرائیلی‌ها هدفی آسان برای نیروهای مقاومت در آن سوی مرزها باشند.

معاریو هشدار داد افزایش احتمالی تنش‌ها در این جبهه «نهادهای امنیتی اسرائیل را در یک دوراهی و سردرگمی قرار می‌دهد که آیا از تمرکز بر آنچه در غزه اتفاق می‌افتد به سمت آماده‌ شدن برای درگیری با حزب‌الله حرکت کنند یا نه؟ و اینکه آیا تغییر روش و کم کردن تمرکز به عملیات زمینی در غزه درست است یا خیر؟ به خصوص که تنش توسط حزب الله هر روز شدیدتر و حادتر می شود.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی عصر امروز یکشنبه اعلام کرد که بر اثر شلیک خمپاره از لبنان، 7 تن از نظامیانش مجروح شده اند.

برچسب ها :اسرائیل ، حزب الله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.