کد خبر : 86655
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 23:16

مزد ترس: نبرد برای زنده ماندن در صحرایی پر خطر

مزد ترس: نبرد برای زنده ماندن در صحرایی پر خطر
در فیلم "مزد ترس"، یک تیم باید دو کامیون حامل مواد منفجره را از منطقه‌ای پر خطر عبور دهند تا از وقوع فاجعه‌ای جلوگیری کنند. این فیلم، به کارگردانی جولین لکلرک و با بازیگرانی همچون فرانک گستامبید و آلبان لنوار، در سال 2024 ساخته شده است و در ژانرهای اکشن، ماجراجویی و درام قرار دارد.

به گزارش اطلاع با ما در فیلم “مزد ترس“، یک تیم باید دو کامیون حامل مواد منفجره را از منطقه‌ای پر خطر عبور دهند تا از وقوع فاجعه‌ای جلوگیری کنند. این فیلم، به کارگردانی جولین لکلرک و با بازیگرانی همچون فرانک گستامبید و آلبان لنوار، در سال 2024 ساخته شده است و در ژانرهای اکشن، ماجراجویی و درام قرار دارد.

در محله‌ای نزدیک به یک اردوگاه پناهندگان، یک چاه نفت به طور غیرمنتظره‌ای آتش می‌گیرد و زندگی مردم در این منطقه به خطر می‌افتد. تنها راه نجات از فاجعه، منفجر کردن چاه در 24 ساعت آینده است. حالا یک تیم از یک نیروگاه برق در هشتصد کیلومتری این چاه باید دویست کیلوگرم مواد منفجره را با دو کامیون به آنجا برسانند و فقط 20 ساعت زمان دارند. آیا آن‌ها موفق به رسیدن به مقصد و منفجر کردن چاه خواهند شد یا نه؟

 

صلاح الدین: فاتح اورشلیم؛ سریالی اکشن و تاریخی که زندگی و مبارزات قهرمانانه این حاکم مسلمان را به تصویر می‌کشد

داستان تیمی که برای جلوگیری از یک انفجار عظیم و خطرناک باید دو کامیون پر از نیتروگلیسرین را از صحرایی پر خطر رد کنند.
فیلم مزد ترس، فیلمی در ژانر اکشن ، ماجراجویی و درام به کارگردانی جولین لکلرک و نویسندگی ژرژ آرنو، حمید هلیوآ و جولین لکلرک محصول سال 2024 کشور فرانسه است. در این فیلم هنرمندانی چون فرانک گستامبید، آلبان لنوار، سوفیان زرمانی و… به ایفای نقش پرداخته اند.
در این سالهای گذشته، هنر سینما با فیلمی جدید و متفاوت به نام “The Wages of Fear” ما را تحت تأثیر قرار داده است. این اثر با عنوان اصلی Le salaire de la peurدر سینماها حاضر شده و توجه زیادی از دوستداران هنر را جلب کرده است.The Wages of Fearدر سال 2024، با رده سنی N/A وارد دنیای سینما شد. تاریخ انتشار آن 2024-03-28 بوده و مدت زمان آن 104 دقیقه است.

بازیگران The Wages of Fear

سوفیانه زرمانی به نقش نخستین کارگر
آلبن لونوار به نقش دومین کارگر
آنا ژیراردو به نقش زن محلی
ژوزف بدلم به نقش راننده کامیون
فرانک گاستامبید به نقش مهندس مسئول

برچسب ها :فیلم ، مواد منفجره

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.