مدیر اجرایی درمانگاه خیریه رضویه:
مراجعه 23 هزار نفر به درمانگاه رضویه و مرکز المهدی

به گزارش اطلاع با ما ،درمانگاه رضویه- مدیر اجرایی درمانگاه خیریه رضویه با اعلام این خبر که در سال جاری 13 هزار نفر به درمانگاه رضویه و 10 هزار نفر به مرکز المهدی مراجعه داشتند، گفت: 70 درصد درآمد برای امور خیریه با تمرکز بر درمان بیماران هزینه میشود.
مینا بختیاری فرد اظهار کرد: گروه مدیریتی خیرین سلامت رضویه چهار سال قبل وارد کلینیک رضویه شده و در حال حاضر دو درمانگاه زیرمجموعه دارد؛ درمانگاه رضویه کاشانک از سال 1399 در اختیارمان قرار گرفته که بازسازی کاملاً متفاوت آن را انجام دادیم، قبلاً درمانگاه نیمه فعال و به اندازه درمان سرپایی خدمات می داد.
وی افزود: این درمانگاه ظاهر قدیمی داشته ولی بازسازی به حدی عالی انجام شد که قابل رقابت با کلینیکهای خصوصی است؛ تیم پزشکی قوی و همه با بیش از 20 سال سابقه کاری و بسیار مسلط هستند.
مدیر اجرایی درمانگاه خیریه رضویه با اشاره به افزوده شدن پنج بخش جدید به این درمانگاه تصریح کرد: بخش دندانپزشکی درمانگاه همه کارهای ترمیم، زیبایی، جراحی لثه، فک و صورت، ارتودنسی را انجام میدهد؛ زیبایی و درمان، داخلی، اطفال، عمومی، زنان، گوش و حلق و بینی و تمام تخصصهای یک کلینیک را زیرمجموع قرار دادیم.
تعرفه درمانگاه پایینتر از تعرفه اعلامی وزارت برای خیریهها است
بختیاری فرد با اشاره به اینکه پذیرش برای عموم آزاد و با تمام بیمهها قرارداد داریم، یادآور شد: بر اساس تصمیمگیری هیئت مدیره مبلغ تعرفه حتی از تعرفه اعلامی وزارت برای خیریهها نیز کمتر است؛ خودمان هزینه مابهالتفاوت را به پزشکان پرداخت میکنیم تا تیم پزشکی قوی داشته باشیم.
وی عنوان کرد: مرکز المهدی منطقه پاسداران نیز یک سال قبل به مدیریت این مجموعه افزوده شده و قبلاً از نظر مالی در ضرر بوده ولی ضرر آن جبران و در حال سوددهی است؛ تمام تعرفههای این مرکز نیز خیریه و بخشهای آزمایشگاه، دندانپزشکی، رادیولوژی، فیزیوتراپی، اطفال، زنان، گوش و حلق و بینی، عینک، چشم پزشکی و داروخانه فعال دارد.
صرف اعتبار 10 میلیارد تومانی برای بازسازی دو مرکز درمانی
مدیر اجرایی درمانگاه خیریه رضویه با اشاره به اینکه بازسازی مرکز المهدی در طبقه اول تکمیل و طبقه دوم در دست اجرا است، خبر داد: تا اتمام مرکز المهدی برای بازسازی هر دو درمانگاه بیش از 10 میلیارد تومان هزینه میشود؛ همواره تمام تلاشمان این بوده که بروزترین دستگاه ها را به درمانگاهها اضافه کنیم.
بختیاری فرد عنوان کرد: با سیستم آنالیز بدن در نمایشگاه برای بیش از 400 نفر از مراجعهکنندگان کار آنالیز را انجام دادیم؛ این دستگاه با سنسورهای کف پا با دقت بسیار بالایی تمام چربی، آب بدن و میزان عضله را نسبت به قد و وزن هر فرد اندازهگیری و نسبت به آزمایش و سونوگرافی تفاوت ناچیزی دارد.
وی اضافه کرد: دستگاه دیگر که قابلیت انتقال به نمایشگاه را نداشت، دستگاه سنسور قالبگیری ایمپلنت بود؛ روش سنتی قالبگیری با خمیر حذف و با یک سنسور اندازهگیری را انجام و به لابراتوار ارسال میکند، با این دستگاه دقت در ساخت بسیار افزایش و پروتز دقیق و زیباتری به بیمار تحویل میشود.
ارجاع بیماران صعبالعلاج به مراکز دیگر با پرداخت هزینههای درمان
مدیر اجرایی درمانگاه خیریه رضویه با اعلام این خبر که در سال جاری 13 هزار نفر به درمانگاه رضویه و 10 هزار نفر به مرکز المهدی مراجعه داشتند، گفت: بخش دیگری که گروه خیریه رضویه بر آن متمرکز شده خیریه بودن کلینیک است، 70 درصد درآمد برای امور خیریه با تمرکز بر درمان بیماران هزینه میشود.
بختیاری فرد با اشاره به اینکه مراجعهکنندگان معرفی شده از نهادهای حمایتی، اوقاف و مسجد یا افرادی که بنا به خوداظهاری از نظر مالی مشکل دارند، به صورت رایگان درمان میشوند، عنوان کرد: برای بیماران صعبالعلاج نیز چون امکانات درمان نداریم آنها را به بیمارستانهای دیگر ارجاع و پرداخت همه هزینهها را متقبل میشویم.
وی با اشاره به دستاوردهای خوب این نمایشگاه و تبادل تجارب و تعامل مراکز خیریه درمانی بیان کرد: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرده که برای سرمایهگذاری فقط در بخش درمانی متمرکز نبوده و در سایر بخشها فعالیت دارند، این اقدامات خیلی خوب و منجر به توسعه زیرساختها در کشور میشود.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0