کد خبر : 75270
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 21:23

مدارس کدام استان‌ها فردا غیرحضوری است؟

مدارس کدام استان‌ها فردا غیرحضوری است؟
بر اثر بارش برف و برودت هوا، فردا دوشنبه ۷ اسفند فردا مدارس برخی از استان‌ها تعطیل شد و کلاس‌های درس دانش‌‌آموزان در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از خبر فوری، روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان می‌رساند، با توجه به بارش برف و باران و احتمال لغزندگی معابر ، وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان، در روز دوشنبه ۷ اسفند ماه، به شرح زیر خواهد بود: فعالیت آموزشی در کلیه مقاطع شهرستان کوهرنگ به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

– فعالیت آموزشی سایر مدارس استان از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

– در صورت تغییر در شرایط جوی اطلاعیه تکمیلی راس ساعت ۶ صبح فردا منتشر می‌شود.

فردا دوشنبه ۷ اسفندمدارس ابتدایی استان البرز غیر حضوری شد

معاون عمرانی استاندار البرز از غیر حضوری شدن مدارس مقاطع ابتدایی در استان البرز خبر داد.

مدارس ابتدایی استان البرز غیر حضوری شد

به دلیل برودت هوا تمام مدارس ابتدایی در استان البرز فردا دوشنبه ۷ اسفند غیر حضوری فعالیت می‌کنند.

پیش دبستان و مهدکودک ها نیز فردا تعطیل خواهند بود.

مدارس برخی مناطق یزد فردا غیرحضوری شد

ستاد مدیریت بحران استان یزد اعلام کرد که با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش با توجه به بارش نزولات آسمانی، برودت هوا و مه صبحگاهی مدارس ابتدایی در سطح استان به جز شهرستان‌های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست، فردا دوشنبه تعطیل بوده و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

همچنین مقطع پیش دبستانی نیز در این شهرستان‌ها تعطیل است.

همچنین مدارس مقطع متوسطه در بخش‌های عقدا و رباط پشت بادام اردکان، ندوشن میبد، روستاهای بخش مرکزی و نیر شهرستان تفت و بخش آسفیج بهاباد نیز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس فیروزکوه فردا مجازی شد

بنابر اعلام آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به دلیل بارش برف مدارس شهرستان فیروزکوه در همه مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه در نوبت صبح غیرحضوری است.

به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی اعم از ابتدایی، متوسطه اول و دوم فیروزکوه در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

مدارس زنجان هم مجازی شد

با توجه به برودت شدید هوا، فعالیت حضوری شیفت صبح مدارس مقطع ابتدایی و مهدهای کودک استان زنجان و مدارس استثنایی در هر سه مقطع، فردا دوشنبه ۷ اسفند لغو شد. با توجه به صدور هشدار هواشناسی و کاهش محسوس دمای هوا، مقاطع فوق‌الذکر در استان تعطیل بوده و فرآیند آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری می‌شود.

فعالیت مدارس برخی شهرستان‌های خراسان رضوی روز دوشنبه غیرحضوری شد

فعالیت مدارس آوج دوشنبه غیرحضوری است

در پی بارش برف و برودت هوا، روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد آموزش مدارس شهرستان آوج دوشنبه ۷ اسفند غیرحضوری است.

در اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، در خصوص وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس آمده است: به دلیل بارش برف و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی، متوسطه و مدارس استثنایی، شهرستان آوج طی روز دوشنبه هفتم اسفند ماه در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود و کلاس درس دانش‌آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

فعالیت مابقی مراکز آموزشی استان قزوین حضوری است.

غیر حضوری شدن مدارس قم

به دلیل بارش برف و باران و برودت هوا، مدارس استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه هفتم اسفند ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود. ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان، مدارس همه مقاطع تحصیلی استان قم فردا دوشنبه هفتم اسفندماه بصورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، ساعت کار ادارات و دانشگاه‌های استان نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

برچسب ها :استان ، مدارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.