کد خبر : 71280
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 - 21:33

سن جراحی زیبایی دختران به ۱۴ سال رسیده است

عمل زیبایی جدید: کوتاه کردن انگشت پا!/

عمل زیبایی جدید: کوتاه کردن انگشت پا!/
محمد رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران مدعی شد تقاضا برای عمل‌های زیبایی در کشور بیمارگونه و نسبت یه میانگین دنیا عدد بالاتری است.

به گزارش اطلاع با ما  روزنامه شرق نوشت:محمد رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران مدعی شد تقاضا برای عمل‌های زیبایی در کشور بیمارگونه و نسبت یه میانگین دنیا عدد بالاتری است. او گفته بود که حوزه زیبایی در ایران رها شده و مردم با خیال راحت هزینه‌های آن را پرداخت می‌کنند و اگر چهار، پنج ساعت معطل شوند هم گله‌ای ندارند.
برخی از این عمل‌های زیبایی منجر به از دست دادن جان می‌شود ولی انگار برای مردم مهم نیست. او معتقد است قبلا عمل زیبایی محدود به بینی بود اما حال این عمل‌ها بازسازی گوش و پیکرتراشی، زاویه دادن به گونه و چانه، لیفت گردن و کوتاه‌کردن انگشت پا و… را هم شامل شده است.
ابراهیم رزم‌پا، عضو هیئت‌مدیره انجمن علمی راینولوژی ایران:
سن جراحی زیبایی دختران در ایران به ۱۴سال رسیده است. ۱۴سال… ترسناک نیست؟ آیا نگاه مردسالارانه در جامعه است که زنان را مجبور می‌کند برای مقبولیت در نظر مردان، دست به خطرهای جراحی‌های زیبایی بزنند یا عدم اعتمادبه‌نفس است… یا تبعیت از صنعت مد جهان؟ راستش نمی‌دانم. فعلا این به یک صنعت پررونق تبدیل شده است و حیف از آن چهره‌های زیبای خدادادی که تغییر می‌کنند.

وزیر کشور:افرادی که عمل جراحیِ زیبایی انجام می‌دهند، باید مدارک هویتیِ جدید به ثبت احوال تحویل بدهند

برچسب ها :عمل ، عمل زیبایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.