کد خبر : 97879
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 - 22:40

 چرا مولوی عبدالحمید دچار تناقض‌گویی است؟

سفر استعلاجی مولوی عبدالحمید به ترکیه برای درمان؛‌ آیا امام جمعه زاهدان دلسوز مردم است؟

سفر استعلاجی مولوی عبدالحمید به ترکیه برای درمان؛‌ آیا امام جمعه زاهدان دلسوز مردم است؟
براساس اعلام کانال تلگرامی مولوی عبدالحمید، امام جمعه زاهدان روز گذشته جهت معالجه به ترکیه سفر کرده است و تا چند روز آینده به زاهدان باز خواهد خواهد گشت.

به گزارش اطلاع با ما  براساس اعلام کانال تلگرامی مولوی عبدالحمید، امام جمعه زاهدان روز گذشته جهت معالجه به ترکیه سفر کرده است و تا چند روز آینده به زاهدان باز خواهد خواهد گشت.

خبر سفر مولوی عبدالحمید به کشوری خارجی برای درمان خبری تازه و عجیب نیست؛ چرا که وی در سال‌های گذشته برای انجام معالجه به کشورهای حاشیه ایران سفر کرده، اما آنچه که در رابطه با این سفر با اهمیت دیده‌ می‌شود تناقض بین گفتار و عمل امام جمعه زاهدان است.

امام جمعه زاهدان همواره در سخنرانی‌های خود از عدم آزادی بیان، وجود محدودیت و مسائل امنیتی در کشور سخن می‌گوید.

دستگیری فرزند مولوی عبدالحمید به‌ اتهام حمل سلاح غیرمجاز

وی‌ مدعی محدودیت تردد خود در داخل کشور است و با سخنان خود همواره به تحریک و تشویش اذهان عمومی می‌پردازد، اما حالا دیده می‌شود با وجود این قبیل مسائل به راحتی و بدون محدودیت حتی به خارج از کشور سفر می‌کند.

همچنین امام جمعه زاهدان خود را همیشه یکی از حامیان و دلسوزان مردم می‌داند و بر مشکلات اقتصادی آن‌ها اشاره دارد، اما عجیب است که این فرد روحانی برای انجام معالجه‌ای ساده به بیمارستان‌ها و کادر درمان کشور اعتماد نمی‌کند و با انجام هزینه فراوان راهی دیار غربت می‌شود.

نکته دیگری که در سفر مولوی عبدالحمید به چشم می‌خورد سعه صدر ایران در قبال این فرد است. انجام این سفر نشان می‌دهد که مولوی عبدالحمید از بعد امنیتی برای ایران کاملا بی‌خطر است و تنها به‌عنوان فردی نقاد در جمهوری اسلامی ایران شناخته شده است.

در پایان باید به نکته‌ای دیگر درباره این سفر اشاره کرد و گفت آیا مولوی عبدالحمید که در لباس دین در جامعه حاظر است به فکر منافع ایران و حمایت کشور است یا به‌دنبال اهدافی دیگر به ترکیه سفر کرده است؟

برچسب ها :ترکیه ، عبدالحمید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.