کد خبر : 84460
تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردین 1403 - 14:49

مسئله سه جسم: سفری در ماجراهای علمی و فضایی

سریال مسئله سه جسم: هنگامی که علم و تهدیدات فرازمینی ترکیب می‌شوند

سریال مسئله سه جسم: هنگامی که علم و تهدیدات فرازمینی ترکیب می‌شوند
در سریال مسئله سه جسم، دنیایی از علم و تخیل به تصویر کشیده می‌شود که پر از راز و رمزهای فضایی است. با ظهور تهدیدات فرازمینی و رهبری یک گروه از دوستان باهوش، ما به سفری عظیم در قاره‌ها و دهه‌ها راه می‌اندازیم.

به گزارش اطلاع با ما  فائزه فداکار دمرچی درسی در سریال مسئله سه جسم، دنیایی از علم و تخیل به تصویر کشیده می‌شود که پر از راز و رمزهای فضایی است. با ظهور تهدیدات فرازمینی و رهبری یک گروه از دوستان باهوش، ما به سفری عظیم در قاره‌ها و دهه‌ها راه می‌اندازیم. این سریال به تجربه‌ی ما در ملاقات با انسانیت دیگر و ماجراهای پیچیده ای که پشت پرده فضا و علم وجود دارد، راه می‌دهد.

در داستان، ما با ونجی، یک شخصیت با تلاش برای انتقام و فهم پنهانی از علم و تکنولوژی آشنا می‌شویم. او باید با محافظین سرخ و بیگانگان فضایی مبارزه کند و در عین حال با دشمنانش درون زمینی روبرو شود. بازیگران ممتاز، داستان مهیج و تصاویری خیره‌کننده، این سریال را به یک تجربه بی‌نظیر برای دیدن تبدیل می‌کند.

نقد و بررسی فیلم باب مارلی: یک عشق 2024: زندگی و افسانه‌ی خواننده افسانه‌ای جامائیکایی

فیلمنامه این سریال را نیز دیوید بنیوف، دی.بی. ویس، الکساندر وو، رز کارترایت و مدهوری شکار به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون ایزا گونزالس، مارلو کلی، سامر عثمانی، جس هانگ، جوان آدپو، دریا شیموکا، روزالیند چائو، جان بردلی، بندیکت وانگ، لیام کانینگهام، آویتال لووا، الکس شارپ، زین تسنگ، تسای چین، بیا سویستوننکو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ سریال مسئله سه جسم اولین بار در تاریخ 21 مارس سال 2024 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، آرژانتین، بلژیک، هلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید

تهیه‌کنندگی مجموعه مسئله سه جسم را دیوید بنیوف، رز کارترایت، آیدا دونوسو، شیائو سونگ گائو، دده گاردنر، رایان جانسون، جرمی کلینر، سیکسین لیو، دانکن موگوچ، رزاماند پایک، برد پیت، اولی رابینسون، حمید شوکت و درک تسانگ به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از سایمون اسمیت، کیتی ویلند و مایکل روسیو می‌باشد

برچسب ها :سریال ، فیلم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.