کد خبر : 89273
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403 - 13:28

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی: بنا بر اعلام شرکت تاکسی اینترنتی حذف «گزینه عجله دارم» به ضرر رانندگان تمام شد

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی: بنا بر اعلام شرکت تاکسی اینترنتی حذف «گزینه عجله دارم» به ضرر رانندگان تمام شد
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: ما در جلساتی که داشتیم نماینده این شرکت‌ها عنوان کرد این گزینه عجله دارم به نفع راننده بوده است.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از  انتخاب، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: ما در جلساتی که داشتیم نماینده این شرکت‌ها عنوان کرد این گزینه عجله دارم به نفع راننده بوده است.

محمد علی اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی امروز در نشست خبری خود، درباره حذف گزینه عجله دارم در تاکسی‌های اینترنتی گفت: ابتدا مقاومتی صورت گرفت، اما بعد تمکین کردند، اما اگر افزایشی در کرایه داشته باشیم تخلف گران‌فروشی است و به آن رسیدگی و در خصوص آن حکم صادر خواهد شد.

وی افزود: ما در جلساتی که داشتیم نماینده این شرکت عنوان کرد از حذف گزینه عجله دارم، راننده متضرر می‌شود و ما در بررسی که داشتیم متوجه شدیم که رانندگان ۱۵ درصد حق کمیسیون به شرکت‌های تاکسی اینترنتی پرداخت می‌کنند باتوجه به اینکه این شرکت‌ها فقط صرف ۱۵ درصد را برای هماهنگی دریافت می‌کنند از نظر شخص بنده منصفانه نیست و شرکت تاکسی می‌تواند از این درصد کمیسیون کم کند.

رییس سازمان تعزیرات: تاکسی‌های اینترنتی «عجله دارم» را جمع کنند

اسفنانی خاطرنشان کرد: اگر چه در برخی از شهر‌ها شنیده شده، این میزان کمیسیون ۲۰ درصد است. البته ما از این دو شرکت بابت تمکین از قانون تشکر می‌کنیم البته امیدارم که در سایر موارد هم مشکلی برای مردم ایجاد نشده و حق مردم ضایع نشود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.