کد خبر : 63761
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 22:51

رویترز: حزب‌الله پیشنهاد آمریکا برای آتش‌بس با رژیم صهیونیستی را نپذیرفت

رویترز: حزب‌الله پیشنهاد آمریکا برای آتش‌بس با رژیم صهیونیستی را نپذیرفت
برخی مسئولان در لبنان اظهار داشتند حزب‌الله با پیشنهادهای نماینده رئیس‌جمهور آمریکا برای آتش‌بس در بخش شمالی فلسطین اشغالی از جمله خروج نیروهای حزب‌الله از مرزهای مشترک با اراضی اشغالی مخالفت کرده و تاکید کردند که این پیشنهادات غیر واقع‌بینانه است.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از ایسنا،برخی مسئولان در لبنان اظهار داشتند حزب‌الله با پیشنهادهای نماینده رئیس‌جمهور آمریکا برای آتش‌بس در بخش شمالی فلسطین اشغالی از جمله خروج نیروهای حزب‌الله از مرزهای مشترک با اراضی اشغالی مخالفت کرده و تاکید کردند که این پیشنهادات غیر واقع‌بینانه است.

یک مقام آگاه لبنانی تایید کرد که حزب‌الله آماده شنیدن است و از تلاش‌های دیپلماتیک ایالات متحده استقبال می‌کند و این بیانگر تمایل این حزب برای اجتناب از یک جنگ گسترده‌تر است.

واکنش گردان‌های حزب‌الله عراق به حمله موشکی ایران به تروریست‌ها

طی هفته‌های اخیر مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است. طی هفت روز آتش‌بس میان رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین آرامش نسبی در این منطقه حکم‌فرما شد، اما در پی ازسرگیری تجاوزات تل‌آویو به نوار غزه، حملات متقابل میان حزب‌الله و رژیم اشغالگر نیز بار دیگر شدت گرفت.

رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چند افسر و نظامی صهیونیست کشته و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند. تعدادی از شهرک‌نشینان هم به صورت داوطلبانه شهرک‌ها را ترک کرده‌اند.

برچسب ها :امریکا ، حزب الله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.