کد خبر : 84706
تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1403 - 18:15

دوگانه‌ی القاییِ حجاب و اقتصاد و جایگاه جنگ ترکیبی

دوگانه‌ی القاییِ حجاب و اقتصاد و جایگاه جنگ ترکیبی
سالهاست کشور عزیزمان آماج شبیخون فرهنگی و سیاسی گسترده است و این حملات چندوجهی و هدفمند، ابعاد مختلفی در حوزه جنگ نرم و جنگ شناختی دارد که نتیجه‌ی عملی و سخت آن‌را در چند فتنه‌ی کشور که اوج آن در فتنه‌ی پاییز ۱۴۰۱ بروز پیدا کرد، شاهد بودیم.

به گزارش اطلاع با ما  سیّد یار: سالهاست کشور عزیزمان آماج شبیخون فرهنگی و سیاسی گسترده است و این حملات چندوجهی و هدفمند، ابعاد مختلفی در حوزه جنگ نرم و جنگ شناختی دارد که نتیجه‌ی عملی و سخت آن‌را در چند فتنه‌ی کشور که اوج آن در فتنه‌ی پاییز ۱۴۰۱ بروز پیدا کرد، شاهد بودیم.

عده‌ای از دلسوزان کشور با اشاره به فرمایشات امام‌خامنه‌ای در اوایل سال گذشته (که در ادامه عینا اشاره می‌شود)، نقش مستقیم سازمان‌های جاسوسی دشمن را در اینخصوص تأکید می‌کنند و مقابله‌ی قانونی با ترویج فساد اخلاقی و فرهنگی را اولویت اول کشور می‌دانند.
“کشف‌حجاب، حرام شرعی و
حرام سیاسی است؛ هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی است…
خیلی از اشخاصی که کشف حجاب میکنند، توجّه ندارند که چه‌کسی پشت این سیاستِ رفعِ حجاب و مبارزه‌ی با حجاب است. جاسوسهای دشمن، دستگاه‌های جاسوسی دشمن، دنبال این قضیّه هستند. اگر بدانند، حتماً نمیکنند…” ۱۴۰۲/۱/۱۵

تابوشکنی در مقوله حجاب به واسطه یک سریال ضدفساد!

عده‌ای از دوستان انقلابی نیز ضمن اشاره به پیام نوروزی سال جاری حضرت آقا که فرموند:
“اگر اقتصاد کشور شکل مطلوبی پیدا کند، میتواند در دین و دنیای مردم اثر داشته باشد”
و نیز ۲۶ مرتبه کلیدواژه “اقتصاد” در دیدار نوروزی معظم‌له در یکم فروردین امسال؛ اصرار بر این‌مهم دارند که از اصلاح امور اقتصادی، می‌توان موضوع کشف‌حجاب و گسترش فساد را نیز تصحیح و جلوگیری نمود.

به اعتقاد حقیر؛ در زمانی که کشور عزیزمان سالهاست درگیر یک جنگ همه‌جانبه در حوزه شناختی و ترکیبی است (در فرمایشات مختلف حضرت آقا نیز مکررا به این‌مهم اشاره شده است)، هر دو گروه فوق‌الاشاره فقط به بخشی مهم از جنگ ترکیبی اشاره می‌کنند.
در جنگ ترکیبی، توجه به شقوق مختلف جنگ و دفاع متناسب با حمله، شرط موفقیت است.
اینکه متولیان امور اقتصادی کشور (وزارت اقتصاد، صمت، کشاورزی، بانک مرکزی و…) اقتصاد کشور را ارتقاء و بهبود داده و با مدیریت بهتر در حوزه‌ی داخلی و مقابله با تحریم و فشارهای خاجی، وضعیت اقتصاد را به شکل مطلوبی سوق دهند؛ هیچگونه تناقضی با مقابله‌ی هم‌عرض متولیان فرهنگی و قضایی با مروّجان فساد و همچنین فرهنگ‌سازی برای رعایت حجاب که هم “ضروریِ دین” و هم “قانون کشور و خدا” است، ندارد.
در واقع؛ هیچگونه دوگانه و دوگانه‌سازی بین حجاب و اقتصاد، نبوده و نیست.

اَللّهُمَّ ارْزُقْنی تَوْفیقَ الشَّهادَةِ فی سَبیلِک

 

برچسب ها :اقتصاد ، حجاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.