کد خبر : 68180
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 12:12

دهقان: مردمی‌سازی اقتصاد را تمرین می‌کنیم

دهقان: مردمی‌سازی اقتصاد را تمرین می‌کنیم
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان این‌که مردمی‌سازی اقتصاد را تمرین می‌کنیم، گفت: ماشین‌ها ابزار بسیار خوبی برای توانمند کردن انسان در انجام فعالیت‌های روزانه هستند.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از تسنیم، دهقان: مردمی‌سازی اقتصاد را تمرین می‌کنیم ، مصنوعی اظهار کرد: تجهیز شدن به فناوری روز و قدرت بکارگیری فناوری بسیار مهم است و نباید از فهم و زبان و درک آن عقب بمانیم. بر این اساس بنا داریم تا بنیاد مستضعفان را به محل تجربه فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی برای یافتن مدیریت و قابلیت درست تبدیل کرده و در سطح ملی بتوانیم فعالین این حوزه را با یکدیگر مرتبط کنیم.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا به عناصر انسانی فعال در این حوزه کمک کنیم در کشور بمانند و فعال‌تر شوند و سرمایه و ثروت برای اقتصاد کشور ایجاد کنند.

دهقان گفت: البته معتقدیم ماشین جای انسان را نخواهد گرفت ولی در عین حال ماشین‌ها ابزار بسیار خوبی برای توانمند کردن انسان در انجام فعالیت‌های روزانه هستند و هوش مصنوعی می‌تواند یک دستیار تقویت کننده انسان در انجام فعالیت‌ها باشد.

بذرپاش: سیاست کلان ایران گسترش اقتصاد سبز است

رئیس بنیاد مستضعفان یادآور شد: باید بنیاد را هوشمند کنیم و در رشته فعالیت‌هایی که داریم به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم و در ادامه این مسیر، هوش مصنوعی را به عنوان یک ابزار کمک‌یار در مدیریت به خدمت بگیریم.

دهقان با بیان اینکه درحال حاضر برنامه‌ریزی در این زمینه آغاز شده گفت: علاقمندیم که اتصالی میان فعالیت‌های بنیاد با فعالان دانش بنیان در سراسر کشور تعریف کنیم تا هم آنها در این فضا رشد کنند و هم ما بتوانیم از ظرفیت‌های این مجموعه‌ها استفاده کنیم.

وی بیان کرد:‌ می‌خواهیم مردمی‌سازی اقتصاد را تمرین کنیم و ابعاد اقتصاد مقاومتی را در بنیاد پیاده کنیم و از همین رو به دنبال هوشمندسازی و کمک به رشد اقتصاد دیجیتال در کشور هستیم.

برچسب ها :اقتصاد ، مردمی سازی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.