کد خبر : 85764
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 22:40

دشمن را چه کسی نابود خواهد کرد؟

دشمن را چه کسی نابود خواهد کرد؟
در جامعه کنونی ایران با دو گروه و دو تفکر مواجهیم. عده ای معتقدند که در روابط بین الملل و اتمسفر سیاست جهانی جایی برای رفتارهای انقلابی نیست و همه چیز باید بر اساس عقل و منطق (از نوع بشری البته!) پیش برود و سیاست یک صفحه شطرنج است

به گزارش اطلاع با ما  رضا مهوشی:در جامعه کنونی ایران با دو گروه و دو تفکر مواجهیم. عده ای معتقدند که در روابط بین الملل و اتمسفر سیاست جهانی جایی برای رفتارهای انقلابی نیست و همه چیز باید بر اساس عقل و منطق (از نوع بشری البته!) پیش برود و سیاست یک صفحه شطرنج است و هر حرکت باید کاملا حساب شده و دقیق و آینده نگرانه باشد.گروه دوم اما معتقدند که هرچند عقل و منطق (این هم از نوع بشری) برای تدبیر امور لازم است اما کافی نیست! عقل و منطق باید ضمیمه انقلابی گری داشته باشد. اینها معتقدند انقلابی گری بر خلاف تصور گروه اول به معنای رفتار هیجانی و بی حساب و کتاب نیست. انقلابی گری به معنای اقدام قاطع و بدون ترس از نیروهای بشری است. لذا بود که ولی جامعه صراحتا گفت که «من انقلابی ام، دیپلمات نیستم» !

بنظر شما کدامیک ازاین دو گروه در نبرد با دشمن سربلند است؟

تجربه (حداقل 45 ساله) ثابت کرده است که عقلا خوب حرف می زنند. سخنرانان محشری هستند. تئوری مقابله با دشمن را روی کاغذ بدون نقص ترسیم می کنند اما مرد عمل نیستند. بدرد همان پشت میکروفن و برنامه های تحلیلی صدا و سیما می خورند. هرچند همان تئوری سازی هایشان هم بعضا به درد خودشان می خورد.

آمریکایی ها، کشور خودشان را چهارمین دشمن خود می دانند!

انقلابیون هرچند اشتباهاتی در کارنامه خود دارند، اما مرد عمل هستند. اگر آرمانی را پذیرفتند و برای تحقق آن قسم خورده اند، در راه دفاع از آن جان هم می دهند. انقلاب را اینها نگه داشته اند نه آن عقلای اتوکشیده خوش بیان. این البته حرف من نیست که متهم به جانبداری از گروه یا تفکری شوم بلکه تصریح ولی جامعه است: «هر جا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم؛ هر جا از انقلابی‌گری و حرکت جهادی غفلت کردیم عقب ماندیم. این یک واقعیت است. »

مشاهده کردید؟ شنیدید حرف ولی را؟ هرجا از انقلابی گری غفلت کردیم، عقب ماندیم!

حالا باز عقلای عزیز در نوشته ها و کانال هایشان و نطق هایشان و جلسات خصوصی شان در فلان انجمن و فلان دانشگاه، انقلابی ها را بکوبند و برای خودشان اعتبار بخرند. باز مطالبه انتقام جهادی و پشیمان کننده را احساسات هیجانی بدانند. باز انقلابیون را کوته بین و ناآگاه به معادلات سیاست بین المللی بنامند.
ان شاءلله ما باشیم و شما هم باشید که ببینیم بالاخره دشمن به دست همین انقلابیون آمپربالا زده نابود می شود یا عقلای صبور و متین و خویشتن دار؟

 

برچسب ها :اسرائیل ، دشمن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.