کد خبر : 89137
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403 - 10:53

توطئه جدید اسرائیلی ها برای تحریک کشورها علیه ایران

توطئه جدید اسرائیلی ها برای تحریک کشورها علیه ایران

به گزارش اطلاع با ما  در جلسه شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل نماینده رژیم صهیونیستی با نشان دادن تصاویر موشک ها و پهپادهای ایرانی بر فراز مسجدالاقصی مدعی شد ایران قصد هدف قرار دادن اماکن مقدس مسلمانان را دارد! در بسیاری از فیلم های منتشر شده از شب حمله موشکی سپاه پاسداران؛ فلسطینیان در

به گزارش اطلاع با ما  در جلسه شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل نماینده رژیم صهیونیستی با نشان دادن تصاویر موشک ها و پهپادهای ایرانی بر فراز مسجدالاقصی مدعی شد ایران قصد هدف قرار دادن اماکن مقدس مسلمانان را دارد!

در بسیاری از فیلم های منتشر شده از شب حمله موشکی سپاه پاسداران؛ فلسطینیان در زمان عبور موشک ها و پهپادها تکبیر گویان به حمایت و تشویق ایران پرداختند.

در کنار آن به شهادت تصاویر منتشر شده در شب حمله در برخی از کشورهای مسلمان نشین همچون عراق و لبنان و… مردم با تجمعات خود به حمایت از حمله سپاه به اراضی اشغالی پرداختند.

نماینده کذاب رژیم صهیونیستی در سازمان ملل به خیال خود میخواست با طرح این ادعا جمهوری اسلامی را متهم به مسلمان کشی کند، این درحالیست که یکی از اهداف اصلی رژیم صهیونیستی از ابتدای شروع طوفان الاقصی نه تنها مساجد بوده است که به برخی از کلیساها نیز حمله موشکی انجام داده است!

اسرائیل:همه گزینه‌ها درمورد ایران روی میز است

برچسب ها :اسرائیل ، ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.