کد خبر : 87201
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 - 17:05

بازنشر گسترده کلیپ جشن فارغ التحصیلی دانشجویان در رسانه‌های معاند و ذوق زدگی حامیان جنبش ولنگاری

بازنشر گسترده کلیپ جشن فارغ التحصیلی دانشجویان در رسانه‌های معاند و ذوق زدگی حامیان جنبش ولنگاری
داریم به کجا می رویم؟؟.....جشن متفاوت فارغ التحصیلی دختران دانشگاه الزهرا بوشهر در سایه بی تفاوتی برخی مسؤلین فرهنگی و نظارتی بی غیرت و بازنشر فیلم آن در پیج شبکه معاند منو تو .

به گزارش اطلاع با ما داریم به کجا می رویم؟؟…..جشن متفاوت فارغ التحصیلی دختران دانشگاه الزهرا بوشهر در سایه بی تفاوتی برخی مسؤلین فرهنگی و نظارتی بی غیرت و بازنشر فیلم آن در پیج شبکه معاند منو تو .

رهبر انقلاب :
دانشگاه مرکز معنویت است؛ چون علم یک امر معنوی است…محیط دانشگاه، محیط جوانی است؛ محیط مؤمنی است. در کشور، متدین‌ترینهایمان در میان جوانهامان هستند؛ فداکارترینهایمان در میان جوانهامان بودند و هستند؛ بنابراین چه دلیلی دارد که محیط جوانِ اهل علمِ دانشگاه، یک محیط غیردینی باشد؟ نخیر، محیط دینی است. من توقعم این است که کسی که وارد دانشگاه میشود، اگر قبل از آنکه وارد دانشگاه بشود، تقیدات دینی‌اش ضعیف بوده، با ورود به دانشگاه، تقیدات دینی‌اش تقویت شود.(١٣٩١/٠٥/١٦)

محورهای رسانه‌ای معاندین در خصوص انتخابات چیست؟

پی نوشت:چنین اتفاقاتی نشان‌دهنده ناکارآمدی برخی مسئولین به‌خصوص رؤسای دانشگاه‌ها و انفعال در بدنه مسئولان وزارت علوم می‌باشد که بنظر برخی مسئولان آن هیچ دغدغه ای دینی و کاملا با جنبش ولنگاران همراه هستند.

نگران هیچی نباشید مسئولین برنامه دارند و مشغول کارند! اینم نتایجشه!!!! تو دانشگاهی پسر نیست وضع اینه وای به حال بقیه اش! کاش اختلاسگران و مسئولین ناشایست مربوطه در حوزه فرهنگ و مدیریت هم مثل مفاسد اقتصادی دادگاهی می شدن و مجازات! کاش!!!!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.