کد خبر : 110555
تاریخ انتشار : شنبه 2 تیر 1403 - 14:20

از نسخه‌های آموزشی تا اصلاح نظام سلامت در مناظره سوم

از نسخه‌های آموزشی تا اصلاح نظام سلامت در مناظره سوم
محتوای پر بار و جذب مخاطبان از ارزیابی مناظره از سوی عموم جامعه و کارشناسان و نامزد‌ها که بگذریم باید به محتوای پر بار این مناظره اشاره کرد...

به گزارش اطلاع با ما  محتوای پر بار و جذب مخاطبان از ارزیابی مناظره از سوی عموم جامعه و کارشناسان و نامزد‌ها که بگذریم باید به محتوای پر بار این مناظره اشاره کرد؛ مناظره‌ای که به نسخه‌های بهبود فضای آموزشی و عدالت اجتماعی و اقتصادی پرداخت و هر چند برخی با تصمیم بر افزایش چند برابری قیمت بنزین و برخی با وعده افزایش چند برابری یارانه‌های مردمی و وعده‌های خارج از عرف و کارنامه‌ای که وجود ندارد، سبب ریزش آرای خود شدند، اما برخی دیگر هم با کلیدواژه‌ای طرح‌های بسیاری برای برنامه ریزی و اجرا ارائه داده و نشان دادند برای ایرانی بهتر و آبادان‌تر و جهشی به سوی موفقیت‌های جهانی هم برنامه‌های بسیار و هم فرصت‌های زیادی وجود دارد.

جمع بندی مناظره دوم انتخاباتی ریاست جمهوری

برخی عنوان کردند باید شکار لحظه‌ها کرده و با قدرت به میدان برویم و برخی از موفقیت‌های سال‌های اخیر در حوزه سلامت و افزایش عمر و برنامه‌های آینده آن گفتند و برخی ادعا کردند نفت را ارزان فروختیم و باید شکل دیگری عمل کنیم. اما همه با هم معتقد بودند باید راه حل مناسبی برای رفع تحریم‌ها یا حتی حل این معضل با دور زدن پیدا شود چرا که تحریم‌ها آسیب زننده است، اما دیگری تأکید داشت با توجه به گذشته و موفقیت‌های ما تهدیدات مانع مردم ایران نمیشود.

باید اذعان داشت مناظرات تاثیر بسیاری دارند و قطعا می‌توانند آمار بیشتری از مردم را پای صندوق‌ها بیاورند چرا که گوشه‌ای از آنچه در آینده رقم خواهد خورد را به تصویر می‌کشند.

برچسب ها :مناظره‌ ، نظام سلامت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.