کد خبر : 77078
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 15:57

اشتباه دوره های قبل را تکرار نکنیم

اشتباه دوره های قبل را تکرار نکنیم
بعد از شکست کمپین سنگین تحریم انتخابات که همه بدخواهان خارجی با همراهی نشانداران داخلی آنها متحمل شدند

به گزارش اطلاع با ما  قاسم حبیب زاده: بعد از شکست کمپین سنگین تحریم انتخابات که همه بدخواهان خارجی با همراهی نشانداران داخلی آنها متحمل شدند و ملت علی رغم هجمه فراوان برای مشارکت در انتخابات، حضور قابل تاملی داشتند و باید به مردم تبریک گفت، حال با نگاهی متفاوت به مجلس جدید در پی حل مشکلات جامعه بر آییم.

در ایام تبیین اهمیت مشارکت حداکثری با این سخن از جانب مخاطبان مواجه بودیم که می‌گفتند: نمایندگان وقتی رای ما را می‌گیرند تا ۴ سال بعد ما را فراموش می‌کنند.

انتخابات تبریز به دور دوم کشیده شد/ متفکر آزاد و پزشکیان به مجلس راه یافتند

این ایراد به جا و به حقی است، اما بخشی از آن ناشی از عدم مطالبه‌گری ما از آنها بوده است. جامعه مردم سالار ما ظرفیت‌های فراوانی برای پاسخگو کردن نمایندگان و سایر مسئولان دارد، کسانی که کارنامه فلان نماینده را شب انتخابات منتشر می‌کنند که مثلا ۴۰٪ رای های او به طرح ها و لوایح ممتنع بوده است (یعنی به کارهای دیگری مشغول بوده)، این سودی به حال ملت ندارد، بلکه باید هر سه ماه کارنامه تک تک نمایندگان را منتشر نمود و در مجامع مختلف دلایل آنها را نسبت به رای و عملکرد آنها مورد بازخواست قرار داد، یا به محض آنکه یکی از نزدیکان آنها به منصبی در استان یا شهرستان رسید، فوراً او را مورد سوال قرار دهیم و اجازه ندهیم نمایندگان از مسیری که قانون و اسلام برای آنها مشخص کرده منحرف شوند.

خلاصه آنکه باید نسبت به عملکرد آنها به جد و مدام از آنها مطالبه‌گری کنیم و آنها را به حال خودشان رها نکنیم که ۴ سال بعد بگوییم اینها که رای ما را گرفتند برای ما چه کردند؟

 

برچسب ها :انتخابات ، نماینده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.