کد خبر : 103119
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 خرداد 1403 - 12:44

اسامه حمدان: روابط ما با جمهوری اسلامی ایران بسیار عمیق است

اسامه حمدان: روابط ما با جمهوری اسلامی ایران بسیار عمیق است
یکی از رهبران ارشد حماس با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای اطمینان داده‌اند هیچ آینده‌ای برای اشغالگران در منطقه ما وجود ندارد تاکید کرد ما رابطه‌ای عمیق با جمهوری اسلامی ایران داریم و امروز اسرائیل در یک باتلاق واقعی گرفتار شده است.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از تسنیم، «اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس فلسطین طی سخنانی با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و مردم فلسطین اعلام کرد: امام خامنه‌ای به ما اطمینان دادند که آینده منطقه متعلق به ملت فلسطین بوده و رژیم صهیونیستی هیچ آینده‌ای در منطقه ما ندارد.

اسامه حمدان در گفتگو با شبکه المنار اظهار داشت: همه ایرانی‌ها از آرمان فلسطین حمایت می‌کنند و مسئله فلسطین در همه سطوح ملی، رسمی و دینی ایران حضور دارد.

این رهبر حماس افزود: رابطه‌ای که ما را با جمهوری اسلامی ایران پیوند می‌دهد بسیار عمیق است و توجه به مسئله فلسطین در رفتار و عملکرد همه مسئولان ایرانی دیده می‌شود.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی در یک باتلاق واقعی گرفتار شده و آینده‌ای ندارد.

رویترز: آمریکا در مراسم ادای احترام به رییس جمهور فقید ایران در سازمان ملل شرکت نمی‌کند

حمدان درباره تشدید جنایات رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه به ویژه جنایت‌های شنیعی که این رژیم در رفح انجام می‌دهد گفت: این رفتارهای وحشیانه اسرائیل ناشی از شکست میدانی آن در برابر مقاومت است. فشارهای نظامی اسرائیل هیچ تاثیری در مذاکرات نخواهد داشت و ما هرگز از خواسته‌های خود برای توقف جنگ و رفع محاصره کوتاه نمی‌آییم.

این مسئول حماس تصریح کرد: بعد از 7 اکتبر و نبرد طوفان الاقصی اسرائیل قادر به محافظت از خود نیست و هیچ آینده‌ای در منطقه ما ندارد.

اسامه حمدان در ادامه با تشکر از حمایت‌های حزب الله از مقاومت و مردم فلسطین در نوار غزه گفت: داشتن این مقاومت در لبنان که حامی مقاومت فلسطین است نعمتی از جانب خداوند است.

برچسب ها :ایران ، حماس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.