کد خبر : 88624
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 16:47

از حضیض ذلت تا چکاد عزت

از حضیض ذلت تا چکاد عزت
این روزها که رژیم صهیونیستی و اعوان و انصارش از ترس پاسخ ایران خواب راحت ندارند و قبل از تنبیه موشکی، در حال تجربه تنبیه روانی هستند...

به گزارش اطلاع با ما  این روزها که رژیم صهیونیستی و اعوان و انصارش از ترس پاسخ ایران خواب راحت ندارند و قبل از تنبیه موشکی، در حال تجربه تنبیه روانی هستند خوب است با دیدن این عکس (رژه تحقیرآمیز ارتش بریتانیا در خیابانهای ایران) یادی کنیم از ارتش رضا شاه ! که ظرف چند ساعت کل مملکت را دو دستی تقدیم متفقین کرد! حالا بعد از چند دهه به برکت خون شهدا و در سایه اقتدار نظام اسلامی، در همان مملکت کار به جایی رسیده که همان‌هایی که طی چند ساعت کل کشور را با تحقیر، از بالا تا پایین اشغال کردند از ترس اینکه مبادا موشکها و پهبادهای ایران دُردانه‌شان را مجازات کند عالم و آدم را واسطه کرده‌اند (از کشورهای عربی و ترکیه گرفته تا پکن و …) که تو را به خدا ایران را راضی کنید تا کوتاه بیاید و عکس العمل نشان ندهد!

در اینکه اسرائیل به اذن الله گوش مالی می‌شود که شکی نیست و همین کِش دادن زمان پاسخ، خودش نوعی تنبیه مضاعف برای صهیونیستهایی است که وجودشان با ترس آمیخته است؛ اما آنچه در آن شک است شرف آنهایی است که پهلوی را با جمهوری اسلامی مقایسه می‌کنند! پهلوی که اینقدر وجود نداشت که حتی یک هفته مملکت را در مقابل ارتشهای مهاجم حفظ کند در مقایسه با جمهوری اسلامی که اینقدر اعتبار و اقتدار دارد که آمریکا به عنوان گنده لات منطقه، یک هفته است که از اضطراب اینکه ایران چطور می‌خواهد دُردانه‌اش را گوش مالی بدهد دائما پیغام و پسغام می‌کند.
وَ لِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِين (منافقون/۸).

برچسب ها :اسرائیل ، ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.