کد خبر : 34454
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 21:44

اردوغان: نتانیاهو، باید بدانی که رفتنی هستی

اردوغان: نتانیاهو، باید بدانی که رفتنی هستی
رئیس جمهوری ترکیه در واکنش به ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه، تاکید کرد که نخست وزیر این رژیم رفتنی است.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از  مهر، رئیس جمهوری ترکیه در واکنش به ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه، تاکید کرد که نخست وزیر این رژیم رفتنی است.

به گزارش شفقنا، بخش عربی خبرگزاری «آناتولی» ترکیه (AA) عصر امروز (یک شنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهوری این کشور طی سخنانی خطاب به «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: نتانیاهو، این را بدان که رفتنی هستی.

اردوغان در سخنرانی خود در مراسم افتتاح پروژه «شهر خدمات اجتماعی دارالعجزه» در محله «آرناووت کوی» بخش اروپایی شهر ساحلی استانبول در شمال غرب ترکیه درباره نتانیاهو همچنین تصریح کرد: ناله های مظلوم تو را تنها نمی گذارد و بدان که عاقبتت زیان خواهد بود و خواهی رفت.

این در حالی است که رئیس جمهوری ترکیه هفته گذشته نیز در رابطه با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود: نتانیاهو دیگر کسی نیست که بتوانیم با وی به هیچ وجه صحبت کنیم، او را پاک کردیم و کنار گذاشتیم.

اردوغان در این باره همچنین تاکید کرده بود که نتانیاهو مسئول اصلی حملات مرگبار ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه است و سرزمین های اشغالی نیز در حال حاضر شاهد اظهار نظرهایی علیه وی می باشد.

رئیس جمهوری ترکیه ضمن تاکید بر این که نخست وزیر رژیم صهیونیستی اتباع این رژیم را نیز خشمگین می کند، افزود: وی پشتیبانی شهروندان خود را از دست داده و در تلاش است تا با استفاده از عبارت های مذهبی، برای کشتارها حمایت جلب کند.

شایان ذکر است که ارتش رژیم صهیونیستی دو هفته پیش حمله زمینی به نوار غزه را آغاز کرده در حالی که حملات مرگبار آن به این نوار در واکنش به عملیات غافلگیرانه گردان های شهید «عزالدین قسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سرزمین های اشغالی تحت عنوان «طوفان الاقصی» نیز برای سی و هفتمین روز پیاپی ادامه دارد.

برچسب ها :اردوغان ، نتانیاهو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.